English Version
English

رعایت حرمت، رسیدن به درمان

رعایت حرمت، رسیدن به درمان

هشتمین جلسه از دور هشتاد و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی آکادمی به استادی مسافر میثم، نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه "حرمت کنگره60، چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" چهارشنبه 6 تیر 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان میثم هستم مسافر، اول صحبت‌هایم باید از آقای مهندس تشکر کنم که همچنین بستری را فراهم کردند که من آموزش بگیرم و از راهنمای خوبم آقا سیروس کمال تشکر را دارم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم. در مورد حرمت کنگره باید بگویم که حرمت در کنگره60 جزو مهمترین ارکان در کنگره می‌باشد.

اگر کسی بخواهد به درمان قطعی برسد باید حرمت کنگره را رعایت کند. اگر کنگره60 به موفقیت رسیده به واسطه احترام و حرمت‌هایی می‌باشد که رعایت شده است. اگر من این حرمت‌ها را در اینجا یاد گرفتم و اجرایی کردم، می‌توانم در زندگی خود هم این آموزه‌ها را عملیاتی کنم و در همه سطوح حرمت را رعایت کنم.در حرمت کنگره از استفاده نکردن الفاظ ناشایست‌ گفته شده، که اگر رعایت نکنم، قطعا حال خود را بد کرده و برای اطرافیانم مشکل درست می‌کنم.


دروغ گفتن در مورد درمان مواد مخدر به راهنما باعث می‌شود، راهنما نتواند به واسطه اطلاعات غلطی که از من گرفته است، من را به خوبی درمان کند و بعد از مدتی از حال خوب برخوردار نمی‌شوم. انشاالله بتوانم این حرمت‌ها را در کنگره به بهترین شکل اجرا کنم و در این راه ثابت قدم باشم. از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاس‌گذارم.

تایپ، عکس و بارگذاری خبر: مسافر محمدحسین لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .