English Version
English

حس خوش رهایی؛ 1403/04/06

حس خوش رهایی؛ 1403/04/06

«این پایان و آغاز مبارک»

و هر یک از این رهایافتگان، پرنده‌ای خواهند شد؛ که از ناباوری مطلق به باور واقعی دست خواهند یافت؛ در نتیجه وجود آن‌ها مانند غرش رعد خواهد بود.

در سپاس از این عملِ بسیار عظیم شُکر، شُکر، شُکر

ورود به سفر دوم، دریافت فرم  ۳۰ سی‌دی، رهایی لژیون جونز همسفران عزیز نمایندگی شفا و دریافت گل رهایی از دستان پر عشق مهندس دژاکام عزیز، چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ مبارک باد...

سلام دوستان مهدیه هستم همسفر جواد، مسافر من با بیش از ۱۰ سال تخریب وارد کنگره شدند، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی ۲ گرم شیره کشیدنی، ۱۱ ماه و ۱۲ روز سفر کردند به روش DST، داروی درمان شربت OT، به کمک راهنمای بزرگوارشان جناب آقا مرتضی روحانی لژیون ۲۰ شفا، کمک راهنمای گل و با عشق خودم خانم پهلوان هما لژیون ۳ شفا، رشته ورزشی مسافرم دارت، رشته ورزشی خودم والیبال، الان ۲ ماه و ۶ روز که با دستان پر مهر استاد امین عزیز رها و آزاد هستیم.

امروز روز بزرگی برای من بود؛ آخر توانستم از نزدیک آقای مهندس عزیزم را ببینم؛ حس و حال عجیبی داشت از شدت ذوق اشک شوق داشتم! نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم واقعاً حس خوبی بود؛ اصلاً نمی‌توانم حس خودم را بیان کنم؛ از راهنمای گلم خانم پهلوان هما عزیزم که مادرانه من را در این ۱۰ ماه یاری کردند و من را از تاریکی و قعر ناامیدی به روشنایی و امیدواری رساندند، ممنونم؛ الهی که خداوند، بازتاب این مهربانی و محبت را به زندگی‌شان برگرداند.

سلام دوستان اکرم هستم همسفر مهدی
مسافر من با بیش از ۲۰ سال تخریب وارد کنگره شدند، ۱۰ ماه و ۱۰ روز سفر کردند به روش DST، با راهنمایی راهنمای خودشان آقای فرهاد فیروزی لژیون ۴ شعبه رضوی، راهنمای عزیز خودم خانم هما، مدت رهایی ۳ سال  و ۶ ماه

امروز یک‌بار دیگر همراه با راهنمای عزیزم خانم هما، برای ثبت ۳۰ سی‌دی خودم، خدمت آقای مهندس رسیدم با این‌که با هم در یک قطار همسفر نشدیم و چندین ساعت اختلاف حرکت ما بود ولی شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که قسمت شد با راهنمای عزیزم، خدمت آقای مهندس برسیم و چقدر این لحظه برای من زیبا بود که کنار استادهای عزیزم عکس یادگاری بگیرم و بار دیگر خاطره شیرین سفر اول، برای من تکرار شود.

سلام دوستان الهه (نرگس) هستم همسفر علیرضا
مسافر من با بیش از ۲۵ سال تخریب وارد کنگره شدند؛ ۱۰ ماه و ۱۰ روز سفر کردند به راهنمایی خوب خودشان آقای بافنده، راهنمای خوب خودم خانم پهلوان هما، خدا را شکر الان ۳ سال و ۵ ماه است که آزاد و رها هستیم.

خدا را شکر می‌کنم امروز یک‌بار دیگر برای تحویل ۳۰ سی‌دی خدمت آقای مهندس آمدم و باز خدا را هزاران بار شکر که راهنمای خودم، خانم هما عزیز هم بودند و توانستم فرم ۳۰ سی‌دی را در کنار راهنمای خودم از دستان پر توان آقای مهندس تحویل بگیرم.
تشکر می‌کنم از آقای مهندس عزیر و خانواده گرامی‌ ایشان که چنین بستری را فراهم کردند که افرادی مثل من و امثال من که با حالی بسیار خراب و با کوله باری از نیروهای منفی، وارد این بهشت زمینی می‌شوند، حس و حال عالی دریافت می‌کنند.
دعا می‌کنم این حس و حال قشنگی که امروز من تجربه کردم را همه دوستان تجربه کنند.
خدایا بابت تمام این حال خوب، شکر، شکر، شکر

 

سلام دوستان اکرم هستم همسفر و مسافر لژیون تغذیه سالم
با وزن ۷۴/۴۰۰ وارد لژیون تغذیه سالم شدم، 11 ماه سفر کردم به روش DST، با راهنمایی راهنمای عزیزم خانم الهه، وزن فعلی ۶۰/۵۰۰


خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که به فرمان آقای مهندس سفر خودم برای رهایی از بند ضد ارزش چربی‌ها به سمت سلامت جسم و روان آغاز کردم؛ تشکر می‌کنم از راهنمای عزیزم خانم الهه عزیز که در این سفر زیبا، من را همراهی و راهنمایی کردند.

به نام قدرت مطلق ا...
سلام دوستان راحله هستم مسافر تغذیه سالم،
 با وزن ۷۰ کیلو سفر خودم را شروع کردم، به مدت ۱۲ ماه سفر کردم به کمک راهنمایی خانم الهه عزیز از شعبه شفا، وزن کنونی ۵۶ کیلو، با دستان پر مهر آقای مهندس ۲ ساعت آزاد و رها هستم.

نمی‌دانستم نگاه کردن به غذایی که می‌خورم اولین قدم برای رهایی است و با آموزش گرفتن در لژیون، همین یک جمله توانست مرا از ضد ارزش‌های غذایی و رفتارهای ضد ارزشی که در مورد سلامتی خود، انجام می‌دادم، برهاند؛ آموزش‌های زیادی همراه با محبت و آرامش در لژیون آموختم و در کنار هم لژیونی‌های عزیز توانستم این راه را ادامه دهم و به پایان برسانم؛ امیدوارم در ادامه هم در تمام مراحل زندگی این آموزش‌ها را خط مشی خود قرار دهم.
امیدتان و آرامش‌تان پایدار

سلام دوستان زهرا هستم مسافر تغذیه سالم
من با ۷۲ کیلو وارد لژیون شدم، مدت ۱۲ماه و ۶ روز سفر کردم به کمک راهنمایی خانم الهه عزیز، وزن کنونی ۵۸ کیلو، با دستان پر مهر آقای مهندس دو ساعت آزاد و رها هستم

خدا را شکر که  توانستم این جایگاه را تجربه کنم و  ۱۴ کیلو چربی اضافه بریزم دور! تو این یک سالی که سفر کردم چقدر دانشم در مورد تغذیه بالا رفت یاد گرفتم: چه مقدار بخورم؟ چه زمانی بخورم؟ مهم تر از همه چه بخورم؟ ممنون از راهنمای خوبم خانم الهه عزیز که با راهنمایی خوبشان من را در این سفر همراهی کردند.

سلام دوستان محبوبه هستم همسفر علی و مسافر لژیون تغذیه سالم، با وزن ۷۰ کیلو وارد لژیون تغذیه سالم شدم، ۱۳ماه سفر کردم به روش DST، وزن کنونی ۶۰ کیلو، با کمک راهنمای با عشقم خانم الهه (نرگس) عزیزم، الان هم با دست پرتوان جناب مهندس ۳۰ دقیقه هست که رها شده‌ام.

از جناب مهندس هزاران بار تشکر می‌کنم که روشی به این زیبایی را مطرح کردند که هم توانستم از این سفر هزاران نکته بیاموزم و هم به خواسته خود که رسیدن به وزن ایده‌آلم بود، برسم.
تشکر بسیار دارم از خانم الهه عزیزم که واقعاً در این راه به من کمک کردند؛ امیدوارم همه کسانی که اضافه وزن را با خود حمل می‌کنند! این حس خوش زیبایی را درک کنند زیرا زیبایی صورت اگر با زیبایی درون و جسم امیخته شود، هزاران برابر بهتر است؛ چون انسان اگر جسم سالم داشته باشد، زیبایی ظاهرش بسیار نمایان‌تر می‌شود.

خدا قوت و سپاس راهنمایان عزیز، تبریک به همسفران پرتلاش

-----------------

ارسال: همسفر اعظم، رهجوی راهنما همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .