English Version
English

بنای کنگره روی حرمت ها

بنای کنگره روی حرمت ها

جلسه دوم از دور یازدهم کارگاه‌ای آموزشی خصوصی لژیون قشم با دستور جلسه (حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنون است) با استادی مسافر جاوید و نگبانی مسافر حسن و دبیری مسافر علی ساعت ۱۷ تاریخ ۳خرداد ۱۴۰۳ در محل دانشگاه کنگره ۶۰ قشم آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
در مورد حرمت در زندگی هر انسانی یک سری حرمت‌هایی هست بین همسر، دوست، فرزند بطور کلی یک سری حرمت‌هایی وجود دارد، وقتی این حرمت‌ها شکسته شود دیگر آن ارتباط، خوب شکل نمی‌گیرد ما این جمله را شنیده‌ایم که می‌گویند دیگر حرمت‌ها شکسته شده است درزمان حضورم در کنگره هم وقتی که حرمت کنگره خوانده شد احساس امنیت کردم.
دیدم که این جا نظم دارد، اصول دارد، یک سری حرمت‌ها دارد و واقعا وقتی به آن نگاه می‌کنیم می‌بینیم که مثل یک فنداسیون می‌ماند و اگر رعایت نشود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
در کنگره حرمت دوبار خوانده می‌شود یک مرتبه اول جلسه و یک مرتبه آخر جلسه پس خیلی این موضوع مهم است که دو بار خوانده می‌شود.
یک موضوعی که در حرمت خوانده می‌شود دروغ گفتن است، جناب مهندس می‌گویند مادر همه بیماری‌ها و فسادها دروغ گفتن است.
موضوع دیگری که جناب مهندس به آن اشاره کردند سرزنش کردن علیه دیگران است، من خودم در دوران مصرف توی همه موارد اظهار نظرمی کردم و هر کسی که در مورد موضوعی صحبت می‌کرد سریع اظهار نظر می‌کردم و اشخاصی که توی آن حوزه صاحب نظر بودند را سرزنش می‌کردم، و این به نظرم کار درستی نبود و خدا رو شکر در این جا متوجه شدم که اصلا چنین نیست.
موضوع دیگری که راجع به آن صحبت شد قطع کردن حرف یکدیگر بود که در کنگره این موضوع خیلی رعایت می‌شود، و این باعث می‌شود رشته کلام از دست فردی که صحبت می‌کند خارج نشود. متشکرم

 

ویرایش و تایپ:مسافر علی (لژیون یک)

بازنگری و ارسال:مسافر پیمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .