English Version
English

حرمت کنگره؛ یعنی ما حد خودمان را بدانیم

حرمت کنگره؛ یعنی ما حد خودمان را بدانیم

هر مکان و هرجایی دارای حرمت است، کنگره ۶۰ روی حرمت استوار است، ریشه حرمت، از حریم گرفته شده است که باعث می‌شود ما حریم خودمان را بدانیم، در حقیقت حرمت کنگره؛ یعنی ما حد خودمان را بدانیم.
حرمت کنگره ما را محدود نمی‌کند بلکه در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند، حرمت کنگره باعث می‌شود که بتوانیم به آرامش و آسایش برسیم و شکستن حرمت‌ها باعث می‌شود که به خودم آسیب بزنم، دروغ گفتن اولین موردی است که آقای مهندس به آن اشاره کردند و فرمودند؛ که مادر تمام ضدارزش‌ها دروغ گفتن است.
در ابتدای کنگره یاد می‌گیریم که با راهنما و تمام مسئولین صادق باشیم، دومین مورد حرمت علیه شخصی سرزنش کردن، ما نباید این کار را انجام بدهیم؛ چون این کار ویران‌‌کننده است که بخواهیم کسی را قضاوت و سرزنش کنیم.‌
حرمت کنگره ۶۰ فقط مختص به چند ساعت و داخل شعبه نیست بلکه باید آن را در تمام سطوح زندگی شخصی و اجتماعی به کاربرد و عملیاتی کرد.
با رعایت حرمت، کنگره به مکان مقدس و امنی تبدیل‌ شده است و آن‌قدر مهم است که در جلسات کنگره دومرتبه خوانده می‌شود.
امیدوارم با رعایت کردن حرمت کنگره سفر خوبی داشته باشیم و در آرامش و آسایش قرار بگیریم و به حال خوب برسیم. از آقای مهندس سپاسگزارم که با بنا نهادن کنگره و حرمت آن، فضای کنگره را برای ما تبدیل به مکان امنی کردند.

نویسنده: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر آذر (لژیون هشتم)
رابط خبری:همسفر آمنه رهجوی راهنما همسفر آذر (لژیون هشتم)
ارسال: همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا ( لژیون ششم)
وبلاگ همسفران نمایندگی رودهن 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .