English Version
English

شرط درمان رعایت حرمت

شرط درمان رعایت حرمت

یازدهم جلسه از دور بیست و ششم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی عطار نیشابوری ویژه مسافران در روزهای یکشنبه با استادی: مسافر سعید و نگهبانی: مسافر علی و دبیری: مسافر عباس با دستور جلسه «حرمت کنگره‌۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره‌۶۰ ممنوع است» در تاریخ ۱۴۰۳/۴/۳ رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان سعید هستم یک مسافر، از نگهبان محترم آقای علی سپاسگزارم که مسئولیت اداره این جایگاه را به من واگذار نمود تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. تشکر ویژه از راهنمای محترم آقای علی دارم، ممنون و سپاسگزارم که این اجازه رو دادن تا در شعبه عطار نیشابور یک‌بار دیگر بیام بنشینم، نه به‌عنوان استاد جلسه بلکه به‌عنوان مدیریت جلسه، من خودم رو در جایگاه استادی نخواهم دید، چون من رهجوی کنگره‌۶۰ هستم، چون دنبال مسائل آموزشی و یادگیری هستم.


واقعاً علم کنگره ۶۰ بروز است اما علم به کسی می‌رسد که تشنه علم هست و دنبال علم کنگره‌۶۰ هست. الآن آمدم و در جایگاه استادی نشستم، چهره‌ها خیلی تغییر کرده و رهجوها تغییر کردند، ولی خاطرات گذشته خودم یادم آمد که از چه نقطه‌ای شروع کردم، در کجا بودم و الآن در کجا هستم. در هر جایگاهی هستم لطف کنگره‌۶۰ هست و مسیر سبز کنگره ۶۰ هست. درسته میگویند خواسته قلبی رهجو، ولی زحماتی که راهنما خودم آقای امیر هوشنگ برای من کشیده واقعاً جا دارد اینجا از ایشان تشکر کنم، این مرد بزرگ راه و روش درست زندگی کردن رو به من یاد داد. کلامش، کلام حق بود. گفت اگر می‌خواهی درمان بشوید 10 تا 11 ماه باید در کنگره‌۶۰ باشی و طبق فرمان‌هایی که در کنگره همچنین پروسه دارد به معنای واقعی تسلیم و سرسپرده باشید.


اینجا در ابتدا و انتهای جلسه، نگهبان کنگره دارد، دو بار حرمت‌ها رو قرائت می‌کند، برای من مسافر برای من رهجو، می‌گوید اگر می‌خواهید به قله‌های موفقیت در زندگی برسید و درمان اعتیاد در تو شکل بگیرد باید اصل و قوانین کنگره‌۶۰ رو رعایت کنید. کنگره ۶۰ مکان مقدس و امنی هست هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ کند، یک کلمه تأکیدی دارد، نه از روی حس برتری. برای کسی که می‌خواهد واقعاً درمان بشود، باید این حرمت‌ها را رعایت کند.
همه در کنگره به درمان می‌رسند، ولی نمرات باهم از زمین تا آسمان فرق می‌کند، کسی که سروقت در جلسات حضور پیدا می کند، باکسی که نصفه‌کاره می‌آید فرق می‌کند. کسی که به کنگره‌۶۰ می‌آید اول یک جلسه مشاوره می‌دهند، می‌گویند درمان اعتیاد 10 تا 11 ماه طول می‌کشد، شما شهر وجودی‌ات رو زدی منهدم کردی، برای بازسازی و ریکاوری این سیستم بیوشیمی 10 تا 11 ماه و با بهترین دارو که شربت OT یا اپیوم تینچر است، با آن چیزی که زدی درونت رو منهدم کردی مجدد با آن همان بدنت رو بازسازی می‌کنید. دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن.

اولین چیزی که برای رسیدن به موفقیت لازم هست این هست که نباید دروغ بگویید، حداقل باراهنمایت در مورد درمان اعتیاد صداقت داشته باشید. چیزی که می‌خواهی به دست بیاورید، اولش این صداقت هست و صداقت تنها امتحانی است که در آن تقلب ندارد. حرمت‌ها است که ما را به صلح و آرامش در پی هم روان‌کرده که به معنای واقعی آن چیزهایی که نمی‌دانیم در کنگره‌۶۰ به دست بیاوریم. خود آقای مهندس می‌گویند: دروغ مادر تمام بیماری‌ها است. یکجا دروغ بگویید، نتيجه مطلوب نخواهی گرفت وعده خداوند دروغ نیست یک سفر در اینجا می‌گویند که الزامی است، سفر اول از مصرف مواد تا قطع آن، سفر دوم از قطع مواد تا رسیدن به خود و سفر سوم که نمی‌توانم در موردش صحبت کنم، از رسیدن به خود تا خالق خود. رسیدن به نفس مطمئنه خیلی کار کردن می‌خواهد و خیلی نیاز به تلاش دارد. ما آمده‌ایم برای یادگیری و دانستن، نه برای خیلی از کارهایی که نباید انجام بدهیم. ممنون که سکوت کردید و به صحبت‌های من گوش کردید.


در ادامه جلسه گل رهایی از بند اعتیاد مسافرین نمایندگی عطار برگزار شد


تایپ و نگارش: مسافر جواد لژیون دهم
عکاس: مسافر محسن لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .