English Version
English

مستحکم نمودن پایه‌های کنگره با حفظ حرمت و اصول کنگره

مستحکم نمودن پایه‌های کنگره با حفظ حرمت و اصول کنگره

سلام دوستان مرضیه هستم یک همسفر

هر مکان و هرجایی دارای حرمت هست، کنگره ۶۰ روی حرمت استوار است. ریشه حرمت، از حریم گرفته شده که باعث می‌شود ما حریم خودمان را بدانیم. در حقیقت حرمت کنگره یعنی ما حد خودمان را بدانیم. حرمت کنگره ما را محدود نمی‌کند بلکه در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. حرمت کنگره باعث می‌شود که بتوانیم به آرامش و آسایش برسیم و شکستن حرمت‌ها باعث می‌شود که به خودم آسیب بزنم. دروغ گفتن اولین موردی است که آقای مهندس به آن اشاره کردند و فرمودند؛ که مادر تمام ضد ارزش‌ها دروغ گفتن است. در ابتدای کنگره یاد می‌گیریم که با راهنما و تمام مسئولین صادق باشیم. دومین مورد حرمت علیه شخصی سرزنش کردن، ما نباید این کار را انجام بدهیم چون این کار ویران‌ کننده است که بخواهیم کسی را قضاوت و سرزنش کنیم. حرمت کنگره ۶۰ فقط مختص به چند ساعت و داخل شعبه نیست بلکه باید آن را در تمام سطوح زندگی شخصی و اجتماعی به کار برد و عملیاتی کرد.

سلام دوستان فرشته هستم یک همسفر

اولین نوشتاری که در کنگره خوانده می‌شود حرمت کنگره ۶۰ است، بند اول آن با جمله کنگره مکان مقدس و امنی است شروع می‌شود چون هدف آن مقدس است بنابراین در چنین مکانی امنیت‌ خاطر بسیار مهم است. تنها نوشتار حرمت در جلسات دو بار خوانده می‌شود بخاطر اینکه از اهمیت زیادی برخوردار است، وقتی‌که حرمت خوانده می‌شود همه در سکوت کامل و در جای خود بدون حرکت به خواندن حرمت گوش می‌دهند. رعایت قوانین در کنگره برای همه لازم وضروری است، دروغ‌گفتن، سرزنش‌کردن، حرف یکدیگر را قطع‌نمودن، غیبت‌کردن، از پوشش نامناسب استفاده ‌کردن و ... از موارد ضد‌ارزشی و ضد اخلاقی هستند که باید حتماً در کنگره رعایت شوند.

کنگره ۶۰ این حریم، مرزها و خطوط قرمز را برای ما در نظر گرفته و مشخص نموده که با خیال راحت به راهمان ادامه دهیم. اگر با اعضای کنگره ارتباط مالی و خانوادگی برقرار کنیم از هدف و خواسته خود دور می‌شویم و به درمان نمی‌رسیم این ما هستیم که با رعایت‌نمودن این قوانین پایه‌های کنگره را مستحکم‌تر می‌کنیم.

حرمت در کنگره بسیار مهم است و باید در همه‌جا رعایت شود. منِ همسفر باید برای حفظ آرامش خودم و کمک به مسافرم طبق اصول و قوانین کنگره پیش بروم تا آموزش‌ها را دریافت کنم و به آن نقطه از دانایی برسم و بتوانم در زندگیم اجرایی کنم.

ارسال: همسفر اعظم مرزبان خبری

همسفران نمایندگی یحیی زارع میبد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .