English Version
English

رعایت حرمت باعث می‌شود که ما قیاس نکنیم

رعایت حرمت باعث می‌شود که ما قیاس نکنیم

جلسه اول از دوره دوم کارگاه‌های مجازی کنگره۶۰ ویژه همسفران نمایندگی رضا با دستورجلسه《حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟با استادی همسفر راضیه  برگزار شد.

سخنان استاد:

سلام دوستان راضیه هستم یک همسفر

دستورجلسه حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه مالی و کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟

همه قوانین کنگره بر مبنای حساب و کتاب است و تفکری بزرگ در پشت آن نهفته است، هر چیزی حرمتی دارد و باید حرمت آن حفظ شود. رعایت قوانین و مقررات بر تمامی افراد واجب است و جزء وظایف اصلی افراد می‌باشد. کنگره۶۰ مکان مقدس و امنی است و هدف آن رهایی انسان از اعتیاد و احیای نفس می‌باشد و فرد مصرف‌کننده را از تاریکی به روشنایی هدایت می‌کند. رعایت حرمت باعث می‌شود که ما قیاس نکنیم، غیبت نکنیم، دروغ نگوییم، قضاوت نکنیم، ديگران را سرزنش نکنیم، کار ضدارزشی انجام ندهیم و دوربینمان را بر روی خود زوم کنیم و سفر خود را به خوبی ادامه دهیم و با انرژی به حال بهتری برسیم و به میزان دانایی و آگاهی ما افزوده شود، بالا رفتن دانایی باعث می‌شود ما قوانین و حرمت‌ها را بیشتر بشناسیم و به آن‌ها احترام بگذاریم و آن‌ها را رعایت کنیم. 

جلسات کنگره۶۰ متعلق به همه ما است و حرمت‌ها به صورت یک علم و تجربه بزرگ آمده است و باید در تمام سطوح زندگی شخصی و اجتماعی به‌کار گرفته شود، کسانی که این حرمت‌ها و قوانین را رعایت نکنند خود به خود از سیستم کنگره خارج می‌شوند.

در کنگره اگر افراد با هم ارتباط برقرار کنند و ارتباط مالی و شراکت داشته باشند باعث بروز مشکلات و مسائل زیاد و حال خرابی می‌شود. کسی که وارد حرمت‌های کنگره۶۰ شد یعنی، در حال به هم ریختن تعادل است و انسان عاقل هیچ‌گاه این کار را انجام نمی‌دهد و کارهای او بر اساس عقلش است.

سخن پایانی این‌که اگر توجه کنیم می‌بینیم کل هستی دارای قانون است و حساب و کتاب دارد و هر کس آن را نادیده بگیرد اول برای خود و بعد برای دیگران مشکل ایجاد می‌کند و رعایت قوانین به نفع خود ما است و باعث حال خوش و آرامش ما می‌شود. کار اصلی ما در کنگره این است که آموزش بگیریم و خدمت کنیم.

تنظیم و ویراستاری: همسفر راضیه رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول)

ارسال مطلب: همسفر آرامش رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم) 

رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول) 

همسفران نمایندگی رضا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .