English Version
English

پیروی از حرمت‌ها ثمره شیرینی در بر دارد

پیروی از حرمت‌ها ثمره شیرینی در بر دارد

هر ساختاری دارای حرمت و قوانینی است که عدول از آن قوانین باعث تخریب می‌گردد، کنگره نیز دارای قوانین و حرمت‌هایی است که پیروی از این حرمت‌ها ثمره شیرینی در بر دارد که مهم‌ترین ثمره آن رسیدن به رهایی و حال خوش است و به‌قدری این حرمت‌ها اهمیت دارند که در طی جلسه ۲ بار خوانده می‌شوند. دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش‌ کردن، بدون اجازه صحبت کردن و ... . الگوی کنگره ۶۰ بر اساس قوانین الهی است.

من همسفر وقتی وارد کنگره شدم غرق در تاریکی‌ها و ضدارزش‌هایی مانند تجسس کردن، سرزنش کردن، غیبت کردن و ... بودم اما بعد از مدتی دیگر کاملاً درگیر درمان مسافرم و درمان روحی و روانی خودم شدم، خدا را شکر که راه‌حل مشکلاتم پیدا شد و ذره‌ذره در حال دوری از ضد ارزش‌هایم هستم.

همیشه راهنمای عزیزم مثال زیبایی را می‌زنند، ایشان می‌گویند: کنگره مثل یک گردباد است و کسانی که به حاشیه می‌روند خیلی راحت از این گردباد به بیرون پرتاب می‌شوند. حاشیه‌ها یعنی در درمان مسافرم دخالت کنم یا به‌جای یک سفر عالی به دنبال خوش‌گذرانی‌های دیگری باشم و کنگره را با کافه و جای دیگری اشتباه بگیرم. من به این مکان امن و مقدس آمدم تا سیاهی‌ها را از دل و زندگی‌ام پاک کنم.

مکان امن و مقدس زمانی امن است که من وظیفه خود را بدانم و رابطه کاری، مالی و خانوادگی با هم لژیونی‌ام نداشته باشم. جناب مهندس می‌فرمایند: اگر دوست داشتید که بهترین دوستتان به دشمنتان تبدیل شود به آن فرد پول قرض دهید، چرا که موقع پس گرفتن آن با شما دشمن می‌شود و همچنین این موضوع در کنگره در سفر مسافران خلل ایجاد می‌کند. ممکن است راهنمایی‌های غلطی از طرف یکدیگر صورت گیرد و باعث تخریب شود.

هدف در کنگره به درمان رسیدن است، وقتی به هدف اصلی برسیم راه برایمان گشاده‌تر می‌شود و هدف بعدی‌مان هم رسیدن به نور و نزدیک‌تر شدن به قدرت مطلق است. زمانی که نیت می‌کنیم نماز بخوانیم هدف اصلی‌مان فقط و فقط راز و نیاز است و در حین نمازخواندن آشپزی نمی‌کنیم، چای نمی‌نوشیم و با شخصی که کنارمان هست صحبت نمی‌کنیم چراکه حرمت‌هایی در زمان راز و نیاز وجود دارد‌. در حین سفر هم باید چنین حرمت‌هایی رعایت شوند تا به مقصد برسیم.


نویسنده: همسفر طاهره رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم)
رابط خبری: همسفر حمیده رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم)
ویراستار: همسفر مبینا رهجوی راهنما همسفر خندان (لژیون هفتم)
ارسال: راهنما همسفر معصومه (لژیون پنجم)
همسفران نمایندگی لویی پاستور
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .