English Version
English

رعایت کردن حرمت‌ها باعث حال‌خوش می‌شود

رعایت کردن حرمت‌ها باعث حال‌خوش می‌شود

جلسه ششم از دوره هشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، ویژه مسافران نمایندگی یوسف آباد با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر عطا و دبیری مسافر عرفان با دستورجلسه «حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز دوشنبه مورخ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محسن هستم مسافر، خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت بکنم. در ادامه تشکر می‌کنم از آقای مهندس و تمام خدمتگزاران کنگره ۶۰، علی الخصوص خدمتگزاران شعبه یوسف آباد که این بستر را برای من فراهم کردند تا بتوانم در آن درمان بشوم و به حال خوش برسم.


دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ است و اینکه چرا ما نباید با یکدیگر روابط مالی یا خانوادگی یا کاری داشته باشیم. همانطور که می‌دانیم تنها نوشتاری که دو بار در طی کارگاه آموزشی، خوانده می‌شود و تکرار می‌شود، نوشتار حرمت‌های کنگره است که یکبار در ابتدا و بار دیگر در انتهای جلسه توسط نگهبان، خوانده می‌شود و به نظر بنده یکی دیگر از شاهکارهای آقای مهندس در کنگره، نوشتن حرمت‌ها می‌باشد. به واسطه همین حرمت‌ها است که من به عنوان یک مصرف کننده باحال خراب وقتی وارد کنگره می‌شوم با خیلی از مسائل و مشکلات روبرو نمی‌شوم.
نمونه دیگری که می‌توان از رعایت حرمت‌ها گفت همین روزهای جمعه در پارک طالقانی می‌باشد، که با وجود جمعیت زیادی که در آنجا دور هم جمع می‌شوند خوشبختانه هیچ مسئله و مشکل خاصی به وجود نمی‌آید. وجود حرمت در هر جمعی و هر مجموعه‌ای لازم است و حتی در خانواده نیز باید حرمت‌هایی رعایت شود که همین امر باعث استحکام پایه‌‌های خانواده می‌شود.
در کنگره نیز رعایت کردن حرمت‌ها از سوی اعضا سبب می‌شود که این مکان تبدیل به یک مکان امن و مطمئنی بشود که در سفر اول باعث می‌شود ما یک سفر خوب و بی دغدغه‌ای را تجربه کنیم و در ادامه، در سفر دوم بتوانیم حال خوشی را تجربه بکنیم.
به نظر بنده کسی که حرمت را رعایت نمی‌کند، اولین ضربه را به خودش می‌زند که اگر در سفر اول باشد مطمئناً سفر خوبی نخواهد داشت و دچار مشکل خواهد شد و اگر در سفر دوم باشد از حال خوشی برخوردار نخواهد بود. کسی که در کنگره حال خوشی ندارد مطمئناً در رعایت کردن یک یا چند مورد از حرمت‌ها مشکل دارد و یا آن‌ها را رعایت نمی‌کند.
علت اینکه می‌گویند با دیگران رابطه مالی یا خانوادگی نداشته باشید به این علت است که انجام این کارها انسان را از پرداختن به کار اصلی خود باز می‌دارد و به حاشیه می‌برد. در واقع ما به کنگره می‌آییم تا اعتیاد خود را درمان بکنیم نه اینکه به دنبال دوست بگردیم یا به دنبال کار بگردیم و یا بخواهیم مشکلات دیگر خود را حل کنیم. امیدوارم که با انجام کامل حرمت‌ها و رعایت آنها بتوانیم در کنگره به درمان رهایی و حال خوش برسیم.
ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.

 

تهیه گزارش: مسافر مرتضی لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .