English Version
English

حرمت بیان کننده حریم و مرزها

حرمت بیان کننده حریم و مرزها

اگر بخواهم در مورد حرمت کنگره ۶۰ توضیح بدهم و یا آن را به گونه‌ای تعریف کنم، بهترین بیان و تعریف از این نوشتار همان است که در ابتدای نوشتار کنگره آمده است؛ کنگره ۶۰ مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخص با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید. قدر‌ مسلم اولین برداشت از این کلمه این است که هر شخص با ورود به کنگره ملزم به رعایت قوانین آن می‌باشد.

حرمت کلمه‌ای است که بیان کننده حریم و مرزهاست؛ مرزهایی که نباید از آن‌ها عبور کرد. به دیگر سخن عبور از آن‌ها؛ یعنی خارج شدن از دایره امنی که تک‌تک ما اعضای کنگره برای حضور و درمان اعتیاد در کنگره به آن نیاز داریم.

حرمت کنگره ۶۰ یکی از شاهکارهای طراحی بنیان و نگهبان کنگره است که توانسته ما را در کنار هم جای دهد و آن فضای مطلوب و مورد نیاز را فراهم نماید تا بتوانیم در کمال آرامش در کنار یک‌دیگر به مسئله خودمان که همان درمان و رسیدن به رهایی است، بپردازیم. بند‌بند حرمت کنگره شامل مواردی است که مستقیم به این موضوع مربوط است و رعایت نکردن آن باعث سلب امنیت و آرامش ما می‌شود.

هر یک از ما اعضای کنگره در هر جایگاه و هر مرحله‌ای از سفر اول و دوم که باشیم، اگر بخواهیم با خیال آسوده و در کمال آرامش و اطمینان در کنگره حضور داشته باشیم و از این حضور هم خودمان و هم دیگران لذت ببرند، باید بدانیم که بهترین شرط، رعایت حرمت کنگره است.

تمام دوستی و ارتباط ما اعضای کنگره محدود به مکان، فضا و زمان کنگره است و همه‌ این محدودیت‌ها و این حرمت‌ها برای این است که ما اعضای کنگره بتوانیم در کمال آرامش، صفا و صمیمیّت در کنار یک‌دیگر برای سال‌های طولانی مسیر خود را ادامه دهیم و بدون دل‌نگرانی در کنگره حضور داشته باشیم و با کسی خرده حساب نداشته باشیم و از بودنمان نهایت لذت را ببریم.

نویسنده: همسفر سعیده رهجوی راهنما همسفر الهه از لژیون یکم
ویراستار و ارسال مطلب: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر مریم از لژیون هفتم
مرزبان خبری: همسفر نرجس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .