English Version
English

نوشتار حرمت مهمترین نوشتار در کنگره

نوشتار حرمت مهمترین نوشتار در کنگره

اولین جلسه از دوره سی‌ و پنجم سری کارگاه‌های آموزشی _ خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی رودکی، با استادی مسافر وحید، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ در ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان وحید هستم یک مسافر

تشکر می‌کنم از نگهبان جلسه که این فرصت را به من دادن تا خدمت کنم. دستور جلسه امروز حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟
کلمه حرمت به معنی حریم است، حریم میان من مرزبان و یک سفر اولی و دومی. نوشتار حرمت مهمترین نوشتار در کنگره می‌باشد که دوبار در جلسه، یک‌بار ابتدای جلسه و یک‌بار انتهای جلسه قرائت می‌شود. من مسافر باید همه‌ی آنچه در حرمت آمده را انجام دهم.

من در سفر اول کاری درشعبه می‌خواستم انجام دهم و همان یک مقدار کار باعث یکم جدایی و فاصله گرفتن من از شعبه شد. به یاد دارم کسانی که باهم می‌آمدن همسایه یا رفیق یا فامیل بودن از ایشان می‌خواستند لژیون‌شان یکی نباشد. چون باعث می‌شود به خاطر بودن هم در یک لژیون نتوانند حرف دل شان را بزنند. زمان قانون ۱۱ و خواندن نوشتار‌ها همه باید سکوت را رعایت کنید چون آن‌هم جزوی از حرمت کنگره است. لباس پوشیدن و داشتن پیراهن سفید هم در کنگره مهم است. به یاد دارم آقای مجدیان گفتند ما از زمانی که نگهبان شروع می‌کند جلسه را می‌شود حرمت و ما باید رعایت کنیم در همه‌ی لحظات و نوشتارها. قبل از ورود به جلسه همه کارهایم را انجام دهم که وسط جلسه رفت و آمد نداشته باشم. حرمت تنها موقع خواندن نوشتارها نیست حرمت یعنی از ابتدایی که نگهبان شروع می‌کند من مسافر باید داخل شعبه باشم و سکوت را رعایت کنم تا انتها.
از این‌که به صحبت های من گوش کردید متشکرم.

 

ضبط و نگارش: مسافر محمود لژیون یک

عکس خبری: مسافر حسن لژیون هشتم

ویرایش و ارسال: مسافر محمد لژیون نهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .