English Version
English

در کنگره از افراد بت نسازیم همه انسان ها ممکن است خطا کنند

در کنگره از افراد بت نسازیم همه انسان ها ممکن است خطا کنند

جلسه‌ی ششم  از دوره هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ با  استادی مسافر روح الله ، نگهبانی مسافر منصور و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه “ حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است ؟ “ در روز دوشنبه مورخ ۴ تیر ماه سال ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان روح الله هستم یک مسافر از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که اجازه دادند تا من در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.

دستور جلسه این هفته حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است که جناب مهندس چهارشنبه این دستور جلسه را برای ما شکافتند ، بنده هم از تجربه خودم در مورد دستور جلسه با یک مقدمه شروع می کنم تا موضوع خوب برای عزیزان مسافر جا بيافتد، در کنگره طبق یک سری تعاریف و با گوش دادن به سی دی های جناب مهندس و استاد امین رو به جلو حرکت می کنيم، و برای  درک درست از مطالب باید تعریف آنها را یاد گرفته باشیم .

در کنگره یک عمل سالم و یک عمل به ظاهر سالم داریم و عمل سالم به عملی گفته می‌شود که به ظاهر خوشايند نیست اما نتیجه  مطلوبی دارد و عمل به ظاهر سالم به عملی گفته‌ می شود که ظاهر خوشايند اما نتیجه مخربی دارد ، مثال مواد مخدر که اولین بار مصرف کردیم برای ما جذابیت داشت و لذت بخش بود اما نتیجه آن تاریکی‌های اعتیاد و هزاران مشکلات که بواسطه مصرف مواد مخدر درگیر آنها شدیم.

یا اینکه دختر بچه یا پسر بچه کوچک داریم دوست دارد برود خونه همسایه درس بخواند یا کارهای دیگری انجام دهد ولی ما بهش اجازه نمی دهیم ، در  اون لحظه بچه شاید ناراحت بشود گریه و قهر کند،  در صورتی که ما نمی‌دانیم در جایی که می‌خواهد برود چه خبر هست ممکن است که هزاران مشکل و بلا سر بچه بيايد ، هر چند که آن عمل به ظاهر خوشايند نیست اما ما به نتیجه فکر می کنيم،

درمان اعتیاد هم در کنگره به همین صورت می باشد و راهنما به رهجو فرمان هایی اعم از ( شربت را به موقع مصرف کند و یا به مسافرت نرود و سی دی بنوسید ) را صادر می کند، که شاید برای رهجو سخت باشد اما راهنما به نتیجه فکر می کند که اینکار عمل سالم است ،  به ظاهر خوشايند نیست ولی نتیجه رهایی از بند مواد مخدر می باشد.
ما مرزبانان مجری قوانین کنگره هستیم و  قوانینی که وضع می شود را موظف هستیم ( مثل جلو گیری از تجمعات جلوی شعبات ) را اجرا کنیم ،  به ظاهر خوشايند نیست اما من به این فکر می کنم که این شعبه همیشه در درمان مسافران پابرجا بماند و من سعی می کنم عمل سالم انجام بدهم هر چند خوشايند نباشد.

حرمت ها در کنگره هم به این صورت می باشد مثلا پدر و پسر یا دو تا دوست با هم به کنگره می آیند به آنها گفته می‌شود که نباید با هم بیایید و بروید در ظاهر شاید خوشايند نباشد ولی اگر درست اجرا کنند هر جفتشان به رهائی خواهند رسید . نوشتار کنگره( دروع گفتن ، علیه کسی سرزنش کردن  ، از الفاظ ناشایست استفاده کردن ) از مواضع ضد ارزشی کنگره می باشد و  این  نوشتار بخاطر مهم بودن دو بار خوانده می‌شود و ما باید برای رهایی مون اینها را اجرا کنیم .

در وادی یازدهم می گوید که انسان ها با قوانین مستحکمی که از طرف قدرت مطلق اعلام گردیده است در حال زيستن و فرا گیری هستند و نابودی این قوانین امکان پذیر نیست ولی تحريف  و مخدوش کردن آنها میسر است ، مثلا می گوید که دروغ نگویید، دزدی نکنید، کم فروشی نکنید که همه این موارد را جناب مهندس در سی دی ها گوشزد می کند ، مثلا از دروغ مصلحتی استفاده کردن و لباس تقوا پوشاندن به آن موضوع می باشد.

مثلا در مورد مصرف کردن مواد مخدر به ما گفتند که یه مقدار مصرف کنید بیشتر کار می کنید و بعدا که اوضاع درست شد دیگه مصرف نمي کنید این یعنی به عمل ضد ارزشی لباس تقوا پوشاندن است ، زمانی که ما تصمیم گرفتیم که برای گلریزان مثلا پنج میلیون تومان کارت بکشيم هزار تا نکته میاد در اولیت ذهن ما قرار می‌گیرند تا جلوی این عمل سالم گرفته شود .

می گوید بر تمام اعضا فرض است که حریم فوق الذکر را محترم بشمارند و بر مسئولين واجب است که از وقوع این اعمال جلوگیری نمایند ، مسئولين اجرائی شعبات مرزبانان هستند ، بنده که چندین سال است که در کنگره هستم چندین بار بخاطر رابطه کاری و مالی و دوستی به مشکل برخورده ام، چون فکر می کردم من راهنما با ایجنت و مرزبان می توانیم بیرون از کنگره ارتباط داشته باشیم که همه اینها به نتیجه مخرب ختم شده است.

در کنگره نباید از افراد بت بسازیم همه انسان ها ممکن است خطا کنند هيچ کس مبرا از گناه و خطا نیست ولی سعی می کنیم که این کارها را انجام ندهیم و هر کس دقیق تر این برنامه ها را در کنگره انجام بدهد موفق تر بیرون خواهد رفت اگر دیدی کسی بیرون از کنگره ارتباط برقرار کرده تو فکر نکن که تو هم می توانی این کار را انجام بدهی ، شما این کار انجام ندهید تا به اون هدف رهائی و تعادل مد نظر کنگره برسید.

برگزاری لژیون ویلیام وایت (سیگار )در شعبه روز دوشنبه مورخ ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ با رهنمای محترم آقا جعفر.

برگزاری لژیون ویلیام وایت (سیگار )در شعبه روز دوشنبه مورخ ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ با رهنمای محترم آقا داود.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر محمد صادق لژیون دوم.
عکس ، بارگزاری ، ویرایش مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .