English Version
English

یک تجربه

یک تجربه

"بنام قدرت مطلق الله"

ابتدا به رسم کنگره خودتان را معرفی بفرمایید:
سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر. تخریب بیش از 30 سال آخرین آنتی ایکس شیره خوراکی و مشروب، با روش D.S.T و داروی OT در مدت 12 ماه و 22 روز با راهنمایی آقامهدی عزیز سفر کردم، رهایی به دستان پرمهر جناب مهندس 24روز، ورزش در کنگره باستانی و دارت.

قبل از کنگره چه تجربه‌ای از ترک اعتیاد داشتید؟
بنده قبل از ورود به کنگره چندین بار تجربه ترک اعتیاد داشتم، به صورت سقوط آزاد چندین بار سعی خودم را کردم ولی بی‌نتیجه بود، مصرف شیره خوراکی خود را به سختی و بسیار دشوار در خانه ترک کردم و دو ماه بعد به یکی از گروه‌های ترک اعتیاد پیوستم و در جلسات آنها شرکت کردم و حتّی مدت 6 سال پاکی داشته‌ ولی نتیجه مطلوبی نگرفتم و به مواد مصرفی من که شیره خوراکی بود، مصرف شیشه و بعدها قرص نیز اضافه شد و متأسفانه در تمام این ترک‌ها شکست خوردم چون آموزش و آگاهی درستی از تعریف اعتیاد و روش صحیح درمان نداشتم.

تجربه خود را از روش D.S.T و مزیت‌های آن بیان کنید:
دررمان به روش تدریجی یا همان روش D.S.T برای من بسیار خوب و راحت بود، زیرا با داروی مناسبی که به من داده شد، ابتدا با مقداری که راهنمای خوبم تعیین کرد، جسمِ من با دارو سازگاری پیدا کرد و بعد از آن پله‌پله و مرحله‌مرحله داروی درمان کمتر شد، و من در طول سفرم هیچ درد و خماری‌ای نداشتم، تنها بی‌حالی بسیار اندکی داشتم ولی به راحتی کارهای روزمره خودم را انجام می‌دادم که در مقابل ترک‌های سقوط آزاد و درد و رنج آن، اصلاً قابل مقایسه نیست، البته ناگفته نماند، قبل از ورودم به نمایندگی گرگان یک سفر ناتمام در نمایندگی بهشهر داشتم که به دلایل کاری که برایم بوجود آمد با اینکه مدت ده ماه از سفرم می‌گذشت ولی ناتمام ماند و به رهایی نرسیدم، مدتی هم از کنگره فاصله گرفتم ولی به دلیل اینکه با محیط کنگره آشنا بودم و به روش کنگره ایمان داشتم خداوند توفیق دوباره به من داد تا سفر خود را این‌بار با جدّیت بیشتری آغاز کنم و این عشق و محبّتی که در کنگره وجود دارد و حال خوبی که از حضورم در اینجا کسب می‌کنم، باعث شد محکم و استوار باشم تا بالاخره به رهایی رسیدم.

نقش آموزش‌های کنگره 60 در درمان اعتیاد چگونه است؟
آموزش‌های کنگره نقش بسیار مهمی در درمان دارد و کمک زیادی به درمان من کرد، علّت سفر ناتمامی که در نمایندگی بهشهر داشتم به خاطر اهمیّت ندادن به نوشتن CD و گوش کردن فایل‌های صوتی بود که البته در آن زمان تأکید زیادی بر نوشتن CD ها نبود ولی همین آموزش نگرفتن و نداشتن اطّلاعات باعث شد من همه چیز را تمام شده فرض کنم و از کنگره فاصله بگیرم. در صورتی که جناب مهندس در فایل‌های صوتی خود از همان ابتدا به داشتن نظم و انضباط تأکید زیادی دارند و به مسافران آموزش می‌دهد و به کمک همین فایل‌های صوتی طرز برخورد من با خانواده و اطرافیان و حتّی در محل کار تغییر پیدا کرد و همینطور CD های جهان‌بینی استاد امین نگاه من را نسبت به جهان اطرافم تغییر داد.

حفظ حرمت کنگره60 و نداشتن روابط مالی و کاری و خانوادگی چه اهمیّتی دارد؟
همانطور که از اسم آن پیداست یکسری قوانینی در کنگره وجود دارد به نام "حرمت کنگره60" که باید به آن احترام گذاشت، به رهجو آموزش می‌دهند که ارتباط مالی نداشته باشیم، دروغ نگوییم و مراقب وسایل شخصی خود باشیم، درست است که کنگره مکان امنی ست، ولی من نباید وسایل شخصی خود را مثل کیف یا موبایل رها کنم و در واقع نگهداری و مراقبت از وسایل شخصی به عهده خودم می‌باشد. دروغ گفتن که به نظر من قدم اول برای خروج از تاریکی هاست، درمورد تمیزی لباس و نظافت شخصی هم تأکید می شود که برای من مفید هستند. نباید از کسی پول قرض بگیرم یا به کسی پولی پرداخت کنم چراکه اگر نتوانم قرض خود را به موقع ادا کنم امکان دارد از کنگره فاصله بگیرم.

کلام پایانی خود را بفرمایید:
در آخر از جناب مهندس دژاکام و استاد امین و خانواده محترمشان بسیار ممنون و سپاسگزارم که این بستر را برای امثال مجتبی فراهم کردند تا آموزش بگیریم و به درمان برسیم، همچنین از همۀ خدمتگزاران کنگره بویژه ایجنت محترم و راهنمایان عزیز و خدمتگزاران نمایندگی گرگان، و راهنمای عزیز و خوبم آقامهدی، که کمک بزرگی کردند تا من به رهایی برسم، بسیار سپاسگزارم.

مصاحبه‌گر: مسافر محمد لژیون سوم؛
تندرست و شادکام باشید؛

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .