English Version
English

قوانین و حرمت‌ها در کنگره ۶۰ باید اجرایی شود

قوانین و حرمت‌ها در کنگره ۶۰ باید اجرایی شود

نهمین جلسه از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران نمایندگی گرگان به نگهبانی همسفر مریم، دبیری همسفر سحر با استادی‌ اسیستانت رابط گروه خانواده همسفر عاطفه با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ در ساعت 15:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

از ایجنت، نگهبان و دبیر عزیز ممنونم که مسئولیت استادی امروز را به بنده واگذار کردند تا در کنار شما عزیزان آموزش بگیرم. خیلی خوشحالم که فرصت دیگری برایم به وجود آمد تا در جمع همسفران عزیز نمایندگی گرگان باشم. دستور جلسه امروز دو بخش دارد؛ بخش اول، دستور جلسه هفتگی است و بخش دیگر هم مربوط می‌شود به تجلیل و قدردانی از ایجنت دوره قبل خانم هاجر عزیز و معرفی ایجنت دوره جدید خانم زینب.

یکی از دستور جلسات مهم کنگره ۶۰ به نظر من همین دستور جلسه است. هر مکانی یک سری قوانین و حرمت‌ دارد و اگر قرار است که آن مکان بقا داشته باشد و خودمان هم در آسایش باشیم موظف هستیم که حرمت‌ها و قوانین را رعایت کنیم. کنگره ۶۰ از زمانی که شروع به کار کرد یکسری قوانین را طراحی کرد و در ادامه به این قوانین و حرمت‌ها اضافه شد و هرزمانی که یک قانون تصویب شد دلیلش این بود که انجام دادن آن کار به افراد آسیب می‌زد.

قوانین و حرمت‌ها در کنگره ۶۰ باید اجرایی شود. حرمت‌ها باعث می‌شود که خودمان راحت‌تر در این مکان حضورداشته باشیم و راحت‌تر آموزش بگیریم و برای ما مشکلی به وجود نیاید. من هرزمانی که این قوانین را زیر پا گذاشتم برایم آسیب به وجود آمد و اذیت شدم و دیگران را اذیت کردم. دستور جلسه‌ خصوصاً بیان می‌کند رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؛ یعنی زمانی این کارها در کنگره انجام‌شده و موجب آسیب و مشکل شده است، آقای مهندس به همراه دیده‌بان‌ها این قانون را تصویب کردند که این‌گونه ارتباط‌ها و مراوده‌ها ممنوع شود.

باید همان‌طور که قبل از کنگره کارهایمان را انجام می‌دادیم الآن هم انجام دهیم. دلیلی ندارد که از اشخاص درون کنگره خرید کنیم، این کاملاً غیرمنطقی است. وقتی‌که در قانون کنگره ممنوع اعلام‌شده است هیچ رابطه کاری بین افراد نباید صورت بگیرد، مخصوصاً برای کسانی که در سفر اول هستند به‌هیچ‌عنوان نباید ارتباط کاری و مالی وجود داشته باشد. اگر بیرون از کنگره از افراد پول قرض می‌گرفتیم قرار نیست که در کنگره هم پول قرض بگیریم. من در کنگره فقط برای آموزش و درمان حضور پیداکرده‌ام و هیچ کار دیگری ندارم. برادر آقای مهندس برای درمان به کنگره آمدند؛ اما هیچ‌یک از افراد تا زمانی که به رهایی رسیدند متوجه نشدند و فکر می‌کردند که تشابه فامیلی دارند؛ درصورتی‌که می‌توانستند خیلی راحت بیان کنند؛ اما این کار را نکردند زیرا می‌دانستند به شخصی که در حال سفر است آسیب وارد می‌شود. همه این قوانین برای شخص من طراحی‌شده است. این ارتباطات باعث می‌شود منی که آمده‌ام در کنگره سفر کنم و درمان شوم به حاشیه کشیده شوم و حاشیه باعث می‌شود که از مسیر دور شوم.

وقتی ارتباط کاری برقرار می‌کنیم و از افراد خرید می‌کنیم باعث به وجود آمدن مشکل می‌شود و به حضور من و حضور آن شخص در کنگره آسیب وارد می‌شود. از افراد پول قرض می‌کنیم؛ اما نمی‌توانیم قرضمان را پرداخت کنیم، پس سعی می‌کنیم در کنگره حضور پیدا نکنیم درنتیجه به آموزش گرفتنمان آسیب وارد می‌شود و یا اینکه اگر در کنگره کسی فامیل من هست، بخواهم از آن موقعیت فامیلی سوءاستفاده کنم بازهم به من آسیب وارد می‌شود. در کنگره اصلاً چیزی به اسم پارتی وجود ندارد؛ زیرا قانون می‌گوید که تو بیا خوب سفر کن، خوب آموزش بگیر و رهجوی خوبی باش، قطعاً به رهایی می‌رسی و خدمت می‌گیری و در کنار خدمتت آموزش می‌گیری و پله‌پله جایگاه‌ها را تجربه می‌کنی. زمانی که من خوب بتوانم آموزش بگیرم، وارد حاشیه نشوم و قوانین و حرمت‌ها را رعایت کنم نیازی به ارتباط فامیلی ندارم. همه این کارها باعث می‌شود ما سال‌های سال کنار یکدیگر برای آرامش و آسایش خودمان درس بگیریم، برای بقای کنگره تلاش کنیم تا کنگره به مسیر خودش به راحتی ادامه دهد؛ اما اگر قرار باشد هر کدام از ما این کارها را انجام ندهیم و قوانین را رعایت نکنیم نه تنها به خودمان، بلکه به سیستم آسیب وارد می‌کنیم.

ان‌شاءالله همه ما بتوانیم قوانین کنگره را که خیلی واضح و روان نوشته‌شده است و حرمت را که هر جلسه دو بار خوانده می‌شود رعایت کنیم تا هم باعث پیشرفت نمایندگی شویم و هم اینکه خودمان به راحتی آموزش بگیریم و حضورداشته باشیم.

بخش دوم جلسه در مورد تجلیل از خانم هاجر است. خانم هاجر بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند. ایشان در این مدت 17- 18 ماه برای اینکه به پیشرفت نمایندگی گرگان کمک بکنند واقعاً تلاش کردند و در کنار شما عزیزان اتفاقات خوبی را برای این نمایندگی رقم زدند. از ته قلبم به ایشان خدا قوت می‌گویم و برایشان آرزوی سلامتی دارم. ان‌شاءالله در ادامه هم در هر جایگاهی که قرار می‌گیرند موفق و سربلند باشند. به خانم زینب عزیز هم تبریک عرض می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. ایشان یکی از راهنمایانی هستند که در جایگاه راهنمایی بسیار موفق بودند ان‌شاءالله در جایگاه ایجنتی هم در کنار شما عزیزان در نمایندگی گرگان موفق باشند؛ اما به‌تنهایی نمی‌توانند و باید همکاری همه شما عزیزان در کنار ایشان باشد. 

در ادامه جلسه امروز، همسفر زینب به عنوان ایجنت جدید گروه خانواده نمایندگی گرگان معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر از همسفر هاجر ایجنت دوره قبل تقدیر و تشکر به عمل آمد‌. ضمن عرض تبریک خدمت ایجنت جدید همسفر زینب، از خدمات و تلاش‌های ایجنت دوره قبل همسفر هاجر که در جهت پیشبرد اهداف کنگره ۶۰، ایجاد امنیت و آرامش همسفران نمایندگی گرگان بسیار تلاش و خدمت کردند نهایت قدردانی سپاسگزاری را داریم. 

تکمیل فرم 30 سی‌دی همسفر سحر رهجوی راهنما همسفر حدیقه

تایپ: همسفر سحر رهجوی راهنما همسفر حدیقه (لژیون چهارم)
عکس: همسفر یگانه رهجوی راهنما همسفر نصیبه (لژیون اول)
ویراستاری و ارسال: همسفر نفیسه، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی گرگان
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .