English Version
English

گروه خانواده - حرمت کنگره یعنی؛ اندازه نگه‌داشتن

گروه خانواده - حرمت کنگره یعنی؛ اندازه نگه‌داشتن

هر چیزی حریمی دارد. مثل یک جاده یا یک رودخانه که حریم دارد و نباید به حریم رودخانه ورود کرد؛ چون به خودمان ضرر می‌رسانیم. سپس درمورد حریم کنگره گفتند: «ما هم در کنگره 60 حریم و حرمت داریم. در کنگره نه پلیس و نه نیروی انتظامی و نه قوه قضاییه نداریم هیچ چیز نداریم.» آقای مهندس می‌فرماید:« یک مصرف کننده یک خانواده و یک محل را بهم می‌ریزد. وقتی ما حدود 700 نفر دور هم جمع می‌شویم باید حرمت و قوانینی داشته باشیم که بتوان نظم و امنیت را برقرار کرد.»
دربین ما چگونه است که هیچ اتفاقی نمی‌افتد؟ چه قوانینی هست که در پارک طالقانی جمع می‌شویم، ورزش می‌کنیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد و هیچ دعوایی نمی‌شود به همدیگر هیچ توهینی نمی‌کنیم و حرمت‌ها نگه داشته می‌شود.
در کنگره 60 هیچ رابطه مالی و تجاری برقرار نمی‌شود که اگر اینطوری باشد کلی اختلاف و جنجال به پا می‌شود. در کنگره دروغ نگفتن جزو حرمت بشمار می‌رود. در کنگره رهجو باید تمام حقیقت را به راهنمایش بگوید تا به درمان برسد؛ به همین خاطر رهجو با راهنمایش هیچ گونه رابطه خانوادگی و رفت و آمد برقرار نمی‌کند تا آرامش و امنیت برقرار شود.
حرمت در کنگره 60 دو مرتبه خوانده می‌شود چرا که از اهمیت بالایی برقرار است. سرزنش کردن ممنوع است. حرف یکدیگر را نباید قطع کنیم و نباید وارد حرف زدن دیگران شد. شوخی کردن شخصیت انسان را پایین می‌آورد. بین استاد و شاگرد باید حریمی باشد. در طنز گفتن نباید هیچ قومی را مسخره کنیم. این‌ها الفاظ ناشایستی است که نباید بکار ببریم.
از لباس و پوشش مناسب استفاده کنیم هم خانم‌ها و هم آقایان باید ازلباس مناسب استفاده کنند.
درکنگره نگهداری لوازم شخصی برعهده خودمان است. ما باید مراقب لوازم خودمان باشیم. اگر نتوانیم نگهداری کنیم چگونه از زندگی خودمان مراقبت کنیم. در کارهای سیاسی به هیچ عنوان شرکت نکنیم و همه برایمان قابل احترام هستند و درمورد آن قضاوت نمی‌کنیم.
کار و داد و ستد و شرکت هرمی کاملاً ممنون است. در کنگره فقط باید درمان اعتیاد باشد و هرگونه کار دیگری ممنون است. آقای مهندس بیان نمودند: « در کنگره و هر جای دیگر به جای گل دادن باید پاکت بدهیم. حتی در مراسم عزا و ختم پاکت دادن باعث کمک کردن به صاحب عزا می شود.

نویسنده: همسفر ام‌البنین رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
رابط خبری: همسفر سمیرا رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: همسفر زهره رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی زاهدان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .