English Version
English

حرمت، حفظ خودمان و سیستم کنگره می‌باشد

حرمت، حفظ خودمان و سیستم کنگره می‌باشد

سلام دوستان، سمیه هستم همسفر

جناب مهندس فرمودند حرمت کنگره از قوانین کنگره هم مهم‌تر هستند. از نظر من بدون رعایت حرمت‌،‌ قوانین نیز نمی‌تواند به درستی اجرا شود.
آنچه که در حرمت کنگره ذکر شده در واقع ‌به جهت حفظ خودمان و حفظ سیستم کنگره می‌باشد.
تمام مطالب آن آموزشی است برای زندگی بهتر اینکه؛ درست است که کنگره یک مکان امن تلقی می‌شود با این حال مسئولیت مراقبت از وسایلم را بر عهده بگیرم و این موضوع در خارج از کنگره نیز صدق می‌کند.
و این‌که صحبت دیگران را با استفاده از کلمات تعارفی قطع نکنم.
یا این‌که مراقب کلماتی که به زبان می‌آورم باشم،‌ مبادا از الفاظ ناشایست استفاده کنم. دیگر این‌که مراقب باشم با پوشش نامناسب موقعیت کنگره را به خطر نیاندازم، و این‌ها می‌تواند آموزشی باشد که از همین روش برای حضور در جامعه استفاده کنم.

سلام دوستان صغری هستم همسفر

«حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» به نظر من اگر این رابطه بیرون از کنگره باشد ما قطعا دچار مشکل می‌شویم و هیچ وقت به درمان نمی‌رسیم. من باید به حرمت‌های کنگره احترام بگذارم تا فضای امنی را هم برای خودم و هم برای دیگران به وجود بیاورم و همیشه مواظب وسایل خودم باشم که برای دیگران ایجاد مشکل نکنم؛ یا همیشه وقتی حرمت کنگره خوانده می‌شود سر جای خودم بنشینم تا خواندن حرمت تمام شود؛ زیرا حرمت کنگره خیلی مهم است که دو بار خوانده می‌شود و اگر من این‌کار را انجام ندهم با بی‌نظمی خودم، کنگره را بهم می‌ریزم.

یکی دیگر از حرمت‌های کنگره این است که ما هیچ وقت دروغ نگوییم؛ چون به قول آقای مهندس دروغ گویی مادر تمام فسادها است و اگر من بخواهم  دروغ بگویم و در کنار دروغ گفتن هزار تا کار دیگر هم انجام می‌شود.

در کنگره یاد گرفتم که دیگران را سرزنش نکنم و به دیگران احترام بگذارم؛ چون وقتی این کار را انجام  می‌دهم به خودم احترام گذاشته‌ام و پشت سر دیگران هم حرف نزنم یک موضوع دیگر که من یاد گرفتم، این بود که وقتی کسی حرف میزند اول اجازه بدهم حرفش تمام شود و بعد من حرف بزنم.

در کنگره رابطه مالی و خانوادگی ممنوع است؛ بخاطر این است که ما آمدیم کنگره فقط به درمان برسیم؛ چون اگر این روابط برقرار شود دیگر آن حرمت‌ها و احترام‌ها از بین می‌رود و اگر بخواهیم به درمان برسیم باید سعی کنیم همه قوانین کنگره را به خوبی انجام بدهیم و به درمان برسیم و یک فضای امنی داشته باشیم.

رابط خبری: همسفر سعیده رهجوی راهنما همسفر ملیحه (لژیون یکم)
عکس، ویراستاری و ارسال: همسفر ناهید مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آزادشهر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .