English Version
English

حرمت کنگره یعنی؛ حریم کنگره

حرمت کنگره یعنی؛ حریم کنگره

جمعیت کنگره ۶۰ در شهریور سال ۱۳۷۸ توسط مهندس حسین دژاکام تاسیس شد. ایشان در ابتدای شروع به‌ کار، قوانین اصلی کنگره را در۱۴ بند تنظیم کردند که در تمام جلسات قرائت می‌شود. همچنین در حرمت کنگره ۶۰ چندین عنوان مهم را درج کردند که در ابتدا و انتهای جلسات قرائت می‌شود و تک تک اعضا ملزم به رعایت آنها می‌باشند.

از آنجایی که مراجعه‌کنندگان کنگره ۶۰ برای درمان اعتیاد حضور پیدا می‌کنند و خودشان مجموعه‌ای از قانون شکنی‌ها را در گذشته داشته‌اند و برای این‌که هزاران نفر با این سوابق بتوانند بدون هیچ مشکلی و در کمال آرامش به درمان خود بپردازنند؛ بایستی قوانینی بسیار محکم و قابل اجرا وجود داشته باشد تا فعالیت‌ها به نحو احسن انجام شود.

طبق گفته‌های دیده‌بان محترم آقای خدامی از زمان تشکیل کنگره تا بحال هیچ‌گونه درگیری و دعوا یا حرکتی که منجر به بر هم خوردن نظم کنگره شود یا باعث عدم برگزاری حتی یک کلاس در ساعت مقرر خود شود مشاهده نشده است و حتی یک نفر هم از کنکره اخراج نشده اگر هم کسی خارج شده به میل خودش رفته است.

درکنگره هزاران نفر مصرف کننده انواع مواد مخدر که بعضی از آنها می‌توانستند محله‌ای را به هم بریزند؛ تبدیل به انسان‌هایی می‌شوند که می‌توانند سال‌ها در کنار هم به‌عنوان دوست باشند، بدون هیچگونه درگیری وبی‌احترامی و بی‌نظمی، زیرا درکنکره افرادطبق آموزش‌های کنکره با روش DST و داروی اوپیوم و ورزش منظم به درمان قطعی و تعادل کامل جسم و روان و جهان بینی می‌رسند و جزو سالم‌ترین و متعادل‌ترین انسان‌های جامعه می‌شوند.

حرمت کنگره یعنی حریم کنگره. در این نوشتار خط قرمزهای کنگره مشخص شده است که عبور از آنها باعث آسیب به خود شخص خواهد شد و او را از درمان یا ادامه سفر دوم باز می‌دارد؛ طبق حرمت کنکره علاوه بر جلوگیری از دروغ گفتن و سرزنش کردن و بحث سیاسی کردن و الفاظ ناشایست بیان کردن و چندین مورد دیگر موضوع مهمی مطرح شده است که در کنگره روابط مالی و کاری و خانوادگی ممنوع می‌باشد؛ زیرا این‌گونه روابط باعث از دست دادن آرامش و حال خوش می‌شود و نمی‌توانیم با خیال راحت به کنگره بیاییم چون طبیعی است که تعهد مالی در زمان خودش انجام نشود، این امر سبب خدشه‌دار شدن روابط ما با طرف مقابل می‌شود؛ در نتیجه افراد نخواهند توانست با راحتی  و آسایش  در کنگره حاضر شوند.

تجربه ثابت کرده افراد در هر«جایگاهی روابط این چنینی برقرار کرده‌اند جایگاه خود را از دست داده و حتی از کنگره جدا شده‌اند. پس بر ما فرض است که تمام قوانین کنگره و حرمت کنگره را رعایت کنیم تا بتوانیم در کمال آرامش و آسایش در کنگره حاضر شویم، درمان شده وخدمت کنیم.

نویسنده: همسفر زینب، رهجوی راهنما همسفر ملیحه (لژیون یکم)
رابط خبری: همسفر سعیده، رهجوی راهنما همسفر ملیحه (لژیون یکم)
ویراستاری، تصویر و ارسال: همسفر ناهید، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آزادشهر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .