English Version
English

رعایت حریم خودمان و دیگران با رعایت حرمت ها در کنگره.

رعایت حریم خودمان و دیگران با رعایت حرمت ها در کنگره.

دهمین جلسه از دوره نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران شعبه دکتراحمد، با استادی  همسفر مژگان  و نگهبانی موقت همسفر سوسن و دبیری موقت  همسفر مرجان در تاریخ سه‌شنبه ۴ ام تیرماه ۱۴۰۳، راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

 


*خلاصه سخنان استاد*
در ابتدا سپاسگزارم از راهنمای خوبم خانم جودکی عزیز و تشکر میکنم از نگهبان محترم که به من اجازه خدمتگزاری دادند.
دستور جلسه امروز چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟ کنگره مجموعه سازمان مردم نهادیست که کار مقدسی در این مکان انجام می‌شود و باید از این مکان به خوبی استفاده کنیم و مراقب باشیم که با سهل انگاری و زیر پا گذاشتن حرمت‌ها این مکان را از دست ندهیم. اگر حرمت کنگره ۶۰ را زیر پا بگذاریم به این مکان  مقدس  و امن آسیب می‌رسانیم.
دلیل آمدن من به کنگره اول رهایی مسافرم بود ولی در ادامه علاقه مند به آموزش دیدن شدم خوب درسته ۵ ساله که میام کم کاری کردم اما در حد توانم حرمت‌ها را حفظ کردم این قوانین  کنگره برای امنیت خودمان و امنیت کنگره است. یک خاطره بگم مسافرم حرمت‌ها را زیر پا گذاشتند و پولی را قرض دادند و اون شخص نتونست به موقع و زمان و وقت خودش پول رو برگرداند و  آن مسافر خیلی ناراحت بود و  خود مسافرم هم ناراحت بودند که اون فرد معذب و ناراحت هست و این تجربه ای شد برای مسافر من ... تو رابطه کاری هم همین طوره ممکنه شرایطی باشه که یه سفر دومی بخواد برای یه سفر اولی
کار و شغل جور کنه و ممکنه خود سفر دومی بخواد به اون رهجوی سفر اولی مشاوره و راهنمایی بده و اینجاست که سفر هر دوی آن افراد خراب می‌شود. رعایت قوانین و حرمت‌ها برای حال خوب ماست ودر این مکان مقدس راحت می‌توانیم آموزش بگیریم. متشکرم که به صحبت‌های من گوش کردید.  

تایپ :همسفر مرجان (لژیون دوم)

عکس:مرزبان همسفر مهدیه 

تنظیم وارسال:همسفر زهره 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .