English Version
English

گروه خانواده _ما باید در حفظ حرمت ها کوشا باشیم

گروه خانواده _ما باید در حفظ حرمت ها کوشا باشیم

دهمین جلسه از دوره سوم سری جلسات کارگاه های آموزشی خصوصی نمایندگی شوشتر با استادی همسفر مهشید، نگهبانی همسفر سمیرا و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰،چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز دوشنبه ۴ تیر ماه راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود. 

 

خلاصه سخنان استاد: 

هر جمعی و یا هر جامعه ای که بوجود می آید، برای اینکه بتواند رشد و توسعه پیدا کند، نیازمند این است که یکسری قوانین یا حرمت ها در درون خودش داشته باشد؛ هر چیزی یک حرمت یا حریمی دارد که کسی نمی تواند به آن نزدیک بشود. 

صحبت های آقای خدامی را که در سایت می خواندم می گفت: لذت بردن از کنگره و بهره گیری از آموزش های آن، گرو رعایت حرمت کنگره است و هر یک از ما در هر جایگاهی که هستیم، اگر می خواهیم با خیال راحت و در کمال آرامش در کنگره حضور داشته باشیم و دیگران هم از حضور ما خوشحال باشند و بتوانیم آموزش بگیریم، باید بدانیم که مهم ترین شرط آن، رعایت حرمت کنگره است. 

دستور جلسه این هفته می گوید چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ چون این باعث اختلاف می شود و ما وقتی رابطه ای برقرار نکنیم، هیچ خرده حسابی هم با هم نداشته باشیم، آنوقت صلح و آرامش برقرار است. در نوشتار نوشته است دروغ گفتن، یعنی در کنگره دروغ گفتن ممنوع است و اینجا ما یاد گرفتیم که صداقت داشته باشیم تا حال خودمان خوب شود. 

علیه شخصی سرزنش کردن: ما در کنگره پشت سر هیچ کسی حرف نمی زنیم و سرزنش نمی کنیم. 

حرف یکدیگر را قطع کردن: واقعا اخلاق زشتی است که من خیال کنم با چند کلمه می توانم حرف مردم را قطع کنم. 

الفاظ ناشایست بیان کردن: ما نباید حرف ناشایست به همدیگر بزنیم و این من هستم که به دیگران اجازه می دهم وارد حریمم بشوند، پس باید مراقب حرف زدنم باشم، "هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد" 

بدون اطلاع و هماهنگی هر گونه پولی را دریافت و پرداخت کردن و یا هرگونه وجهی را تحت عنوان قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی و یا حقوقی پرداخت کردن: کنگره هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد و ما نمی توانیم بدون هماهنگی پولی را به کسی بدهیم. 

تلفن دادن و یا تلفن گرفتن و یا هر گونه ارتباطی در بیرون از کنگره برقرار نمودن: تلفن دادن در کنگره مشکل ایجاد می کند و در کنگره رسم نیست که اعضا به خانه های یکدیگر رفت و آمد داشته باشند و در حرمت نوشته که مراقبت از لوازم شخصیمان بر عهده خودمان است و همه ی این ها در مجموع می شوند، حرمت های کنگره و شکستن حرمت ها باعث می شود که خودم آسیب ببینم. 

افرادی که پایبند به حرمت بودند و آن را به درستی اجرا کردند، در بهترین شرایط درمان شدند و در کمال آرامش و خوشحالی در کنگره حضور پیدا می کنند.

 

تایپ و ارسال: همسفر مهشید رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون یکم) 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .