English Version
English

بازیگـــرِ این بازی باشــیم.

بازیگـــرِ این بازی باشــیم.

دوازدهمین جلسه از دور پنجم جلسات ماهانه لژیون سردار البرز کرج، با استادی راهنمای محترم مسافر محمد، نگهبانی مسافر اسلام و دبیری مسافر مجید، با دستور جلسه "حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" در تاریخ یکشنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان، محمد هستم یک مسافر؛ از نگهبان و دبیر لژیون سردار تشکر می کنم، خوشحال هستم که این فرصت نصیب من شد تا بتوانم در این جایگاه خدمت کنم.
همان طور که می دانید صاحب این لژیون، استاد سردار است؛ بنابراین نمی تواند سطح پائینی داشته باشد.
دستور جلسه این هفته حرمت کنگره۶۰ است؛ من به ارتباط میان این دستور جلسه و لژیون سردار فکر می کردم که شروع به خواندن حرمت کنگره کردم؛ کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخص با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید.
چرا مکان مقدس و امن؟ آقای مهندس می‌فرمایند که؛ ما نمی خواهیم مانند مسجد به آن نگاه کنیم؛ تجربه من این بود که آرزو داشتم سه روز مواد مخدر مصرف نکنم و قطعاً برای خیلی از مصرف کننده ها، همین آرزو وجود دارد. دوست داشتم یک کلیدی وجود داشته باشد که با فشردن آن، مواد مخدر مصرف نکنم! انواع و اقسام روش ها را امتحان کرده بودم، ولی همه آنها به بن بست منتهی می شد، چون راه های اشتباهی بودند.
به این دلیل مقدس است که؛ من، اگر به این مکان نمی آمدم، معلوم نبود چه اتفاقی برای من می افتاد؛ دیروز آمار یکی از افرادی که با هم مصرف می کردیم را می گرفتم که چه اتفاقی برای او افتاده است، بنده خدا در افق محو شده است! یعنی من انواع و اقسام مواد مخدر را مصرف می کردم، ولی مصرف او فقط  تریاک بود و هم اکنون انواع مواد را مصرف می‌کند و به وزن ۴۰ تا ۵۰ کیلوگرم رسیده است! وقتی که ما به کنگره۶۰ می  آییم زیر پوستمان آب می افتد.
ما به لطف خداوند این فرصت را داریم که راحت، آسوده و با بهترین امکانات، به افراد دردمند درگیر اعتیاد کمک کنیم و بازیگر این بازی باشیم؛ فرصت اینکه پول ما قاطی پول هایی بشود که در راه خیر خرج می شود، بسیار ارزشمند است و نصیب هر کسی نمی شود.

من قبل از ورود به کنگره کار می کردم که همراه با رنج بود و درآمدم خرج مواد مخدر می شد؛ سیستم فکری مصرف کننده مواد مخدر، افیونی است و تمام تصمیماتش اشتباه است و درآمد او در صراط غیرمستقیم است.
کنگره به این دلیل مقدس است که ما را از صراط غیرمستقیم و از جهتی که در سمت تاریکی است، به سمت روشنایی برمی‌‌گرداند و ارزش ها و خانواده ما را احیا می کند. کنگره۶۰ از طریق حس، عمل می نماید که سرعت آن از سرعت نور هم بالاتر است.
من با دیدن نمایندگی صفادشت لذت بردم که خداوند این بستر را برای ما فراهم نموده تا بتوانیم خدمت کنیم. همه ما وسیله ای از کائنات هستیم و در کائنات یا یک نقش را انتخاب می‌کنیم، یا یک نقش را به ما می دهند و لژیون سردار بهترین مکانی است که به ما آموزش می دهد تا بهترین نقش خود را بازی کنیم و در گسترش این مکان مقدس و امن، سهیم باشیم.
از دل این شعبه، شعب بسیاری به وجود آمده است؛ همت کنیم تا در گسترش شعب بیشتر سهیم باشیم تا دیگران هم به این آموزش ها دسترسی پیدا کنند. از این که به صحبت های من توجه کردید سپاسگزارم.

تایپ: مسافر مجید(دبیر لژیون سردار)
ویرایش متن: مسافر یاسر
بارگذاری: مسافر مهدی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .