English Version
English

حرمت کنگره

حرمت کنگره

حرمت از حرام می‌آید، یعنی از مقوله‌ای که نمی‌‌توان پا از آن فراتر گذاشت و یک چارچوبی برای ما تعیین شده است. یک معنی حرمت نیز به معنی ممنوع بودن است.

آقای مهندس زمانی که کنگره را شروع کردند یک سری نوشتار تحت عنوان قوانین کنگره ۶۰ که ۱۴ بند دارد و در همه جلسات خوانده می‌شود تهیه کردند و این نوشتار‌ها، قوانین و چارچوب‌های کنگره را مشخص می‌کند ولی نوشتاری دیگر تحت عنوان حرمت کنگره ۶۰ نوشته شد که دو بار در هر جلسه خوانده می‌شود و اهمیت این نوشتار را متذکر می‌کند. حرمت‌ها مربوط به خود اعضای کنگره می‌‌باشد و اگر شخصی آن‌ها را رعایت نکند، ابتدا به خودش و بعد به سایر اشخاص  و  سیستم  آسیب می‌زند

در ابتدای حرمت کنگره ۶۰ می‌خوانیم. (کنگره مکان مقدس و امنی است ) یکی از دلایل امن بودن این مکان مقدس همین رعایت کردن حرمت‌ها است. در واقع راز پابرجا بودن کنگره ۶۰ و داشتن حس امنیت و آرامشی که تک تک اعضا در آن دارند نتیجه اجرای همین حرمت هااست.

به طور مثال ایجاد رابطه مالی و کاری در کنگره باعث دورشدن افراد از هدف اصلی کنگره خواهد شد. چرا که ایجاد روابط خارج از حریم کنگره باعث بوجود آمدن حواشی می‌شود و افراد از آمدن به کنگره خودداری می‌کنند.

دیگر حرمت‌های کنگره مانند دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن، حرف یکدیگر را قطع نمودن، الفاظ ناشایست بیان کردن و.‌‌‌‌... همگی در ابتدا جهت تزکیه و پالایش خود اعضای کنگره است و زمانی که تزکیه و پالایش صورت بگیرد، فرد با احترام با دیگران برخورد می‌کند و وارد حریم دیگران نشده  و برای آن‌ها ارزش قائل می‌شود در واقع چون حرمت و حریم کلمات هم خانواده هستند، اهمیت حرمت از قانون هم بالاتر است.

به امید اجرای تمام حرمت‌هایی که در نوشتار حرمت کنگره ۶۰ خوانده می‌شود، هم در ساختار کنگره ۶۰ و هم در خارج از آن ( خانواده و اجتماع )

نویسنده: همسفر الهه رهجوی راهنما همسفر سپیده (لژیون هشتم)

ویرایش:‌‌ همسفر فرحناز رهجوی راهنماهمسفر طاهره(لژیون هفتم)

ویراستار وارسال: همسفر فهیمه (مرزبان خبری)

همسفران نمایندگی ایمان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .