English Version
English

در کنگره باید همه به یکدیگر احترام بگذاریم

در کنگره باید همه به یکدیگر احترام بگذاریم

جلسه هشتم از دور نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی ایران با دستور جلسه "حرمت کنگره 60 چرا روابط کاری،مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ " با استادی مسافر غدیر و نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر سیاوش در روز یکشنبه مورخه 3تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان غدیر هستم یک مسافر،
دستور جلسه این هفته حرمت کنگره ۶۰، چرا در کنگره رابطه کاری، مالی و خانوادگی ممنوع است؟ حرمت ها در کنگره ۶۰، یک بار اول جلسه و یک بار هم در آخر جلسه قرائت می شوند. هر کسی  در کنگره ۶۰ حرمت ها و قوانین را اجرا بکند قطعا به درمان خواهد رسید، ولی اگر در کنگره ۶۰ قوانین و حرمت ها را درست اجرا نکند، از کنگره فاصله می گیرد.
من یک سال قبل وقتی تازه وارد کنگره شده بودم ، وقتی که نگهبان حرمت ها و قوانین کنگره را می خواند خیلی برای من جالب و جذاب بود و همین حرمت ها بود که باعث شد من در کنگره ماندگار شوم. به حرف راهنمای خودم عمل نمایم و سی دی هایم را به موقع بنویسم.
درون کنگره باید همه به همدیگر احترام بگذاریم، ما باید به همه راهنمایان، مرزبانها و ایجنت محترم احترام بگذاریم، تا بتوانیم سفر خوبی داشته باشیم. اگر در کنگره معنای حرمت ها را درک نکنیم سفر خوبی نخواهیم داشت و درنهایت مجبور می شویم از کنگره برویم.

                                                                                                              

                                                                     
  در ابتدای ورود به کنگره، نباید دورغ بگوییم، زیرا مادر همه فسادها دروغ گفتن است به طور مثال هر چه که مصرف میکنیم واقعیت را بگوییم، چون متد درمانی قرص با تریاک فرق میکند و این کار باعث می شود به درمان من آسیب وارد کند، در ادامه نباید در کنگره بر علیه کسی  سرزنش  یا غیبت کنیم، ما باید اول خودمان را درست کنیم و آموزش بگیریم، نه اینکه کسی را سرزنش کنیم و یا پشت سرش غیبت نماییم. آقای مهندس بارها تکرار کردند  که پشت سر کسی حرف نزنیم زیرا این کار غیبت کردن است.
نکته دیگر اینکه زمانی که کسی در حال صحبت است کلامش را قطع نکنیم، در جلسه وقتی کسی مشارکت میکند با رفتن از جلسه نظم را بهم نزنیم و بدون هماهنگی هیچ گونه پولی را قرض ندهیم زیرا این اعمال در کنگره ممنوع می باشد.
وقتی سفر اولی هستیم و از کسی پول قرض میگیریم و توان باز پرداخت آن را نداریم حالمان خراب می شود و به سفرمان لطمه میزند، آقای مهندس میفرمایند در کنگره قرض دادن و قرض گرفتن  پول به یکدیگر ممنوع می باشد و بر خلاف مقررات و حرمت ها است، همچنین تلفن دادن و تلفن گرفتن، ارتباط رهجو با راهنما در بیرون از کنگره  کاملا ممنوع است.
وقتی در لژیون حضور داریم همان ابتدا راهنمای محترم آقا رسول از همه سوال می کنند که آیا سوالی یا مشکلی دارید!؟ یا نه! و این جمله را سه بار در طول لژیون تکرار میکنند، این بخاطر این است که رهجو بعد از جلسه و هر ساعت که خواست با تلفن زدن مزاحم راهنما نشود که مشکل داریم یا فلان جای بدن ما درد میکند.
در کنگره هفته ای 3 جلسه راهنمایان سر لژیون برای ما صحبت می کنند و جویای حال رهجوهای خود هستند. خیلی ممنونم که به صحبتهای من گوش کردید.

                                                                                                    

 

مرزبان کشیک: مسافر حسن

تایپ:مسافر محمد لژیون هشتم

تنظیم:مسافر مصطفی لژیون نهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .