English Version
English

رعایت حرمت‌ها در زندگی تاثیر مثبت دارد

رعایت حرمت‌ها در زندگی تاثیر مثبت دارد

جلسه پنجم از دوره دوم از سری جلسات لژیون سردار شعبه چرمهین با استادی دیده‌بان محترم مسافر اصغر و نگهبانی مسافر یاور و دبیری راهنما مسافر حسین، با دستور جلسه "حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟"در تاریخ ۳ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
باید دانست که در هستی هیچ چیز به بیهودگی آفریده نشده است یعنی اینکه وقتی که ما در اینجا هستیم از قبل این امر تعیین و حساب شده است و ما در چینش این جلسه دخیل بوده‌ایم همانگونه که خداوند در قرآن می‌‌فرماید ما به انسان اختیار کامل داده‌ایم اختیار کامل برای تعیین سرنوشت خود بعضی مواقع من فکر می‌کنم چون انسان خوبی هستم باید تمام کارهای من به خوبی انجام شود و هیچ مشکلی بر سر راه من نباشد ولی ما از پیشینه و فردای خود آگاهی نداریم زیرا ما مالک لحظه هستیم و ممکن است همین لحظه فردا و قیامت من را بسازد، پس ما اختیاردار سرنوشت خویش هستیم.
حضرت علی می‌فرماید فردای ما امروز ماست و هرچه که من در امروز بکارم در آینده آن را برداشت می‌کنم. آقای مهندس می‌گوید ما در دنیا هیچ چیز بدی نداریم و اگر چیزی در هستی آمده است که به خیال من بد است، مثل اعتیاد شاید اعتیاد برای افرادی بد باشد و به خاطر آن آرزوی مرگ بکنند اما برای من بد نبود و من با اعتیاد چیزهایی زیادی را به دست آوردم پس اعتیاد برای من بد نبود. با آموزش و دانایی تمام سختی‌ها آسان خواهد شد و تبدیل به بهشت می‌شود.

اما در مورد دستور جلسه؛ مهم‌ترین چیزی که در هستی وجود دارد حرمت می‌باشد که در هر جا و هر مکان که پا می‌گذاریم حرمت آن را نگه داریم. حرمت کنگره ۶۰ در داخل و بیرون کنگره همیشه نجات دهنده و کمک کننده به من بوده است اولین چیزی که به من می‌گوید دروغ نگو منشا همه بدی‌ها دروغ است و دیگری غیبت کردن حتی گوش کردن به غیبت کردن دیگران خیانت محسوب می‌شود. تکرار دروغ می‌تواند من را به باور غلط برساند، شیطان از این فرصت استفاده می‌کند و در یک لحظه تفکر من را آلوده می‌کند و نسبت به فرد مقابل بی‌ایمان می‌شوم و دروغ را باور می‌کنم.
سرزنش کردن حرف یکدیگر را قطع نمودن همه این‌ها حریم و حرمت را از بین می‌برد و رعایت حرمت می‌تواند در زندگی ما بسیار تاثیرگذار باشد. بهترین کار این است که من هزینه‌ای برای کاری که باعث تخریب در زندگی و شخصیت من شده نکنم. در خانواده ما باید اختیارات همدیگر را محترم بشماریم، همانگونه که خداوند اختیارات بندگانش را محترم می‌شمارد. رعایت حرمت کنگره ۶۰ در همه سطوح زندگی بسیار کارساز و موثر است و ما باید قدر نعمت‌های خداوند و آموزش هایی که آقای مهندس به ما داده است را بدانیم و لحظه به لحظه این سلامتی که به دست آورده‌ایم را قدردان بوده و شکرگزار خداوند باشیم.

ضبط صدا و عکس: مسافر ابراهیم
تایپ و ارسال: مسافر فریدون

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .