English Version
English

حرمت کنگره 60 همانند گردباد سبز است

حرمت کنگره 60 همانند گردباد سبز است

جلسه دوازدهم از دوره پنجم کارگاه‌های عمومی کنگره ۶٠، نمایندگی زاهدان، با استادی راهنمای محترم آقای جواد، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر ناصر با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶٠، چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است ؟» یکشنبه 3 خرداد 1403  آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان جواد هستم یک مسافر. کسانی می‌توانند حرمت‌ها را رعایت که ایمان داشته باشند. حرمت یعنی حریم و داشتن حریم یعنی آرامش و آسایش و نیاز به رعایت قوانین و مقرراتی که وضع شده است .

تمام هستی بر پایه اصول و قوانینی ساخته شده است و در پی آن جوامع، خانواده و هر سازمان و یا گروهی به تبعیت از قوانین الهی و هستی دارای قوانین و مقررات خاصی هست که به آنها شکل داده است و هر چه این قوانین محکم‌تر و قابل اجراتر باشد، باعث قدرتمند شدن می‌شود.

کنگره ۶۰ توسط بنیان محترم آقای مهندس دارای قوانین جامعی می‌باشد و تحت عنوان حرمت هر جلسه در کارگاه‌های کنگره دوباره ابتدا و انتها خوانده می‌شود.

تا زمانی که ایمان وجود نداشته هیچگاه نخواهم توانست قوانین را رعایت کنم. به عنوان مثال‌، اگر در خانواده من به پدر و مادر خود ایمان نداشته‌ باشم، چطور میتوانم قوانینی که از طرف والدین وضع شده را رعایت کنم؟

در کنگره ۶۰ هم به همین گونه است، اگر وارد کنگره ۶۰ شده‌ام، به عنوان تازه وارد دارای هدفی هستم و اگر از ابتدای ورودم قوانین را که برایم توضیح داده شده و می‌شنوم رعایت کنم مانند یک راه چاره خواهد بود که علامت گذاری و ریل گذاری شده و به هدف یا مقصد خواهم رسید و واضح است که عدم رعایت قوانین از هدف و مقصد دور خواهم شد.

کنگره مانند گردبادی سبز است. رهجویانی که قوانین را رعایت می‌کنند کنگره آن‌ها را به درون خود می‌کشد و هیچ گاه گزندی به آن‌ها نمی‌رسد و عکس آن هم کسانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند خودشان باعث می‌شوند این گردباد آن‌ها را از کنگره و درمان دور کند و این قانون کلی کائنات است.

تایپ: مسافر اسحاق، لژیون یکم
عکس: مسافر رامین، لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .