English Version
English

رعایت حرمت‌هاست که باعث می‌شود ما در کنگره بتوانیم از همدیگر آموزش بگیریم

رعایت حرمت‌هاست که باعث می‌شود ما در کنگره بتوانیم از همدیگر آموزش بگیریم

ششمین جلسه از دور اول سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره‌۶۰، لژیون ویلیام وایت لژیون بروجن با نگهبانی و استادی راهنمای محترم مسافر محمد و دبیری مسافر امین در روز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ با دستور جلسه «حرمت کنگره۶۰؛‌چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر

انسان‌ها انفرادی زندگی نمی‌کنند و برای زندگی در اجتماع و گروه بایستی یک سری قوانین و حریم‌ها را رعایت کنند و گرنه دچار مشکل خواهند شد.

 وقتی وارد گروه شدی یک سری حریم و حرمت برایت تعریف می‌شود که اگر رعایت کنی می‌توانی به بهترین نحو نتیجه بگیری و زندگی کنی.

وقتی در جایی قانون یا حریم یا حرمت تعریف می‌شود این تماماً به نفع خود شخص است و فقط برای این است که راحت بتواند مسیر را طی کند.

تجربه‌ای که خودم از اردوی کنگره دارم، عامل اینکه ۶۰۰ یا ۷۰۰ نفر به راحتی یک هفته در کنار هم زندگی می‌کنند، بدون کوچک‌ترین تنش و مسئله‌ای، رعایت کردن همین حرمت‌های کنگره است. و یا همین که یک سری افرادی که بعضی از آنها با حال خیلی خراب هستند در کنار هم در جلسات شرکت می‌کنند در سایه حرمت‌ها اتفاق می‌افتد. رعایت حرمت‌هاست که باعث می‌شود ما در کنگره بتوانیم از همدیگر آموزش بگیریم.

ما در کنگره موظفیم به هر شخص یا هر جایگاهی احترام بگذاریم و اجازه نقد کردن نداریم. در تجربه ثابت شده است که با رعایت نکردن حرمت‌ها قطعاً خودمان آسیب خواهیم دید. 

بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر در کنگره به دوستانشان پول قرض دهند به آنها کمک کرده‌اند و نمی‌دانند که این بزرگترین خیانت است و به راحتی باعث می‌شود شخص سفرش خراب شود و از کنگره دور شود و از سوی دیگر شخص اجازه پیدا نمی‌کند خودش مشکلاتش را حل کند و در هر دو صورت، آسیب بسیار جدی در پی خواهد داشت.

تمام قدرت شیطان در مادیات است و اگر شخص رابطه مادی یا مالی نداشته باشد شیطان به راحتی نمی‌تواند ورود کند. تمام حرمت‌های کنگره تجربه شده‌اند و قطعاً رعایت کردن آنها، سبب مصون ماندن شخص از آسیب هاست و ما فقط در سایه حرمت‌ها می‌توانیم از همدیگر آموزش بگیریم. 

در خانواده هم ورود در حریم دیگران نه تنها هیچ کمکی به فرد نمی‌کند بلکه باعث می‌شود احترام‌ها از بین رفته و آسیب‌های جدی به رابطه‌ها وارد شود. سیگار کشیدن در محیط بسته تجاوز به حقوق سایر افراد است، اصولاً با سیگار کشیدن حریم شکسته می‌شود چون سیگار و قلیان به راحتی در ملٱعام قابل مصرف هستند، حتی اگر در فضای باز هم مصرف شوند این تجاوز به حریم دیگران محسوب می‌شود. 

در اثر ورود به تاریکی‌هاست که حرمت‌ها شکسته شده و رعایت حرمت‌ها از بین می‌رود. امیدوارم که در حفظ حریم و حرمت‌ها کوشا باشید، چون کنگره به مانند گردبادی سبز است و افرادی را که عیارشان بالاست به میان خود کشیده و بالا می‌برد و برعکس کسانی را که رعایت نمی‌کنند و سعی در دور زدن حرمت‌ها دارند به جایی پرتاب می‌کند که دیگر نشانی از آنها نباشد، پس سعی کنیم به حرمت‌ها واقف بوده و کاملاً آنها را رعایت نماییم. 

ممنونم که به صحبت‌های من گوش دادید.

نگارنده و ویراستار:مسافر امین 

تنظیم:مسافر رسول 

ارسال:مرزبان خبری مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .