English Version
English

حرمت کنگره‌ی 60، از من مسافر محافظت می‌کند، تا به سر منزل مقصود برسم.

حرمت کنگره‌ی 60، از من مسافر محافظت می‌کند، تا به سر منزل مقصود برسم.

سیزدهمین جلسـه از دوره پنجاه و دوم  کارگاه‌های آموزشـی خصوصی کنگـره ۶۰ ویژه مسـافـران نمایندگی حکیـم  هیـدجی با استادی  راهنمای تازه واردین مسافر مجتبی و نگهبانی  مسـافر علی  و  دبیری مسـافر هوشنگ با  دستور جلسه‌ی * حرمت کنگره‌ی 60، چرا رابطه‌ی کاری، مالی و خانوادگی در کنگره‌ی 60 ممنوع است؟ *  یکشنبه 3 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر: خدا را بسیار سپاسگزارم که امروز این فرصت در اختیار من قرار داده شد و از راهنمای لژیون ششم آقا سعید تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند. در مورد دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه‌ی کاری ،مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟ یکی از مهم ترین دستور جلسات کنگره‌ی ۶۰ هست که در نوشتارها هم آمده است و یک بار در اول جلسه و یک بار هم در آخر جلسه خوانده می شود، حرمت کنگره ۶۰ از من مسافر محافظت می کند، خصوصاً سفر اولی ها و به من یاد می دهد کنگره ۶۰ مکانی هست که تمامی نفرات می آیند اینجا آموزش بگیرند، به همین دلبل اینجا که آموزش می بینیم باید از خیلی چیزها پرهیز کنیم، برای مثال رابطه کاری و مالی و خانوادگی نباید داشته باشم و در حرمتها اینها را به من گوش زد می کند، چرا؟ چون اگر رعابت نشود حس خراب می شود، اولین چیزی  که حس را خراب می کند همین اعتیاد هست

اگر من اینجا رابطه کاری  مالی داشته باشم مطمعنا حسم خراب خواهد شد، من در لژبون تازه واردین به تازه واردین می گفتم که مسائل شخصی خودت را به هیچ عنوان بازگو نکن و با کسی در میان مگزار، این دستور جلسه به این دلیل در اینجا قرار داده اند تا من به سلامت به پایان نقطه که رهایی است برسم، و برای رسیدن به هدفمان باید حرمتها را حفظ کنیم، کنگره ۶۰ مکان امن و مطمعنی است که هر شخصی با ورود به این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید، آقای مهندس در سالهای پیش می گفتند: هست از پس پرده گفتگوی تو و من     گر پرده بیفتد نه تو مانی و نه من، باید بتوانیم این رابطه ها را به نحو احسنت در کنگره ۶۰ کنترل کنیم، شکرخدا در کنگره ۶۰ راهنمایان عزیز این مسائل را به خوبی به من مسافر آموزش می دهد، مخصوصا رابطه خانوادگی برقرار کردن به خصوص در سفر اول باید کنترل شود، همسفر تنها کسی است که می توان به آن اعتماد ۱۰۰٪ داشت، این دستور جلسه حریم ها را در کنگره ۶۰ کنترل می کند، دلیل آن هم فقط یک چیز است که من مسافر به سلامت به مقصد برسم، کنگره ۶۰ میگوید بی سوادی بدتر از اعتیاد است، چرا؟ چون کنگره ۶۰ استاد پرورش می دهد، ما باید سعی کنیم خودمان را به آن جایگاه برسانیم، این میسر نمی شود مگر اینکه حرمتها را رعایت کنیم. ممنونم که توجه کردید.

مرزبان محترم کشیک: مسافر محمد

عکاس: مسافر مهدی
صدابردار: مسافر امیررضا
تایپ: مسافر مرتضی
ثبت: مسافر هوشنگ

نمایندگی حکیم هیدجی ( مسافران )

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .