English Version
English

با رعایت حرمت‌ها باعث آرامش خود می‌شوم

با رعایت حرمت‌ها باعث آرامش خود می‌شوم

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر
با یاری گرفتن از خداوند خود می‌خواهم چند سطری را در مورد حرمت کنگره ۶۰ به رشته تحریر در بیاورم، از خداوند یاری خواستم چون می‌دانم هر جایی که مقدس و دارای حرمت باشد روح خدا در آن‌جا دمیده شده است پس باید بدانم جایی را که خداوند مقدس قرار داده من هم باید تابع امر او شوم و اطاعت امر کنم چون می‌دانم صلاح کار در این است، بنابراین با جان و دل می‌پذیرم و به قوانین و ارزش‌های آن احترام می‌گذارم با لباس‌پوشیدن، رفتار پسندیده و با احترام گذاشتن به کسانی که خالصانه‌ در آن مکان مقدس خدمت می‌کنند و با جان و دل کار انجام می‌دهند همانند فرزندی که در خانواده به پدر و مادر خود احترام می گذارد.
همان‌گونه که خانواده حرمت دارد و باید تابع او بود که مبادا آسیب ببیند به من آموختن که کنگره نیز حرمت دارد و باید به آن احترام گذاشت. از راهنمای عزیز خودم خانم سولماز ممنونم که با آموزش حرمت کنگره باعث شد که من یاد بگیرم که وارد هر مکانی شدم قوانین و حرمت آن مکان را رعایت کنم از مرزبان‌های عزیزم خانم لیلا و خانم مریم که با رفتارشان به من آموختند که چگونه با بقیه رفتار کنم، و ایجنت عزیزم خانم فاطمه که با صبوری‌شان با عمل مرا آموختن که پوشش شخصیت من است نه چیز دیگر، و نگهبان‌های عزیز، چرا که یاد گرفتم چگونه پاسداری کنم از حریم خانه و خانواده ممنونم.
همه این عزیزان در پدید آمدن این دیوار‌محافظ به عنوان حرمت، باعث شدند به آن آرامشی که سر منشاء همه دنیا و انسان‌ها است و همچنین در وجود من؛ به وجود بیاید.
پس خداوندا یاری‌ام کن تا بتوانم با رعایت قوانین، حرمت‌ها را حفظ کنم چرا که با رعایت حرمت‌ها باعث آرامش خود و اطرافیانم می‌شوم.
و در آخر شکر‌،شکر،شکر بابت قرار گرفتنم دراین مکان مقدس و با حرمت.

رابط خبری: همسفرلیلا رهجوی راهنما همسفر سولماز لژیون بیست‌و‌هشتم
عکاس خبری: همسفر پرنیا رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
ویراستاری و ثبت: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .