English Version
English

تقدیر همان نامه پیشین است

تقدیر همان نامه پیشین است

همسفر نگین رهجو راهنما همسفر زهرا لژیون دوم در خلاصه سی‌دی 《آهن》 چنين نوشت؛ شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم از این‌که همراه ما هستید سپاس‌گزاریم.

سلام دوستان نگین هستم همسفر مرتضی:

در سی‌دی آهن جناب مهندس فرمودند؛ سیستم الهی طبقه‌بندی شده و بسیار منظم و دقیق است که در رأس آن الله قرار دارد و ما هیچ اطلاعی از آن نداریم که چگونه به وجود آمده است، فقط می‌دانیم،  نه زاده شده و نه نسلی از او به وجود آمده است، حتی این در تصورات نیست که آسمان هفت طبقه دارد و در طبقه‌ای که قرار داریم، آسمانی بالای سر ما است و در آسمان بعدی آسمانی دیگر که یک‌سری مطالب از بالا به پایین القا می‌شود و هر چه به طبقات بالاتر می‌رویم از لحاظ علم و دانش قوی‌تر هستند و این سیستم را قطعاً کسی طراحی کرده است.

اگر انسانی نزد دیگران خراب می‌شود، خود او موجبات این امر را فراهم کرده و اعمال او می‌باشد که وی را مجازات می‌کند. در سیستم الهی همه‌ چیز روی حساب و کتاب پیش می‌رود. برای بهتر زیستن و بهبود زندگی در تمامی ادیان رسولان با کتب مختلف فرستاده شدند و خداوند در سوره حدید که به معنی آهن است، می‌فرمایند: و انزلنا الحدید... ما بر شما آهن را نازل کردیم که در آن آسیب‌های سخت و سودهایی برای مردم است.
آهن نه در زمین و نه در خورشید تولید شده است؛ پس از کجا فرود آمده است؟

خورشید با آن همه عظمت فقط ۱۵ میلیون درجه سانتیگراد حرارت دارد و جایی که آهن تولید می‌شود باید یک میلیون برابر خورشید باشد، آهنی که در زمین موجود است به وسیله شهاب‌سنگ فرستاده می‌شود و زمین خود آهن ندارد. در قرآن نیز دائم در مورد آینده، کرات و کهکشان‌ها صحبت شده است. مجموع تمام ستارگان و خورشید عمری دارند و دائم در حال مصرف سوخت هستند و زمانی خواهد رسید که سوخت آن‌ها تمام شده و متلاشی شوند. در سوره واقعه آمده است: آن واقعه بزرگ که اتفاق بیفتد همه چیز نابود می‌شود. زمانی که راجع‌به الهیات صحبت می‌کنیم، باید بدانید که سیستمی بسیار دقیق وجود دارد و نظاره‌گر همه موارد است. ما نیز به هیچ یک از اموراتی که بر ما می‌گذرد واقف نبوده و اطلاعی نداریم، پس اگر سؤالی از ما می‌شود عقل حکم می‌کند که بگوییم، نمی‌دانم نه این‌که منکر همه چیز شویم. در تمامی مسائل نیروهای منفی باید وجود داشته باشند در صورت حذف آن‌ها هیچ چیزی وجود نخواهد داشت. هرگز تأسف گذشته را نخوریم، فقط از آن درس گرفته و ادامه بدهیم. زندگی بر مبنای خواست، تقدیر و فرمان الهی است که تقدیر، همان نامه پیشین است و هر چه بکاریم همان را برداشت خواهیم کرد و گندم از گندم بروید، جو ز جو.
در بعد و زمان خود از هیچ مسئله‌ای نباید خوف داشته باشیم و دور شویم، زیرا تقدیر، فرمان‌ الهی است و با نیک و بد آن کاری نداریم؛ ممکن است بد بودن آن پرده‌ای از یک سری رازها بردارد، هرکس به ما بد کند معلم ما است و دائم در حال آموختن هستیم؛ بنابراین باید ابتدا به اعمال خود بنگریم، چون آن‌ها باعث می‌شوند دیگران به ما احترام بگذارند یا خیر.
در خصوص خود هرگز به قطب‌های منفی فکر نکنید، زیرا آن‌ها را تقویت خواهید کرد، فقط در مسیر صراط‌ مستقیم پیش‌روی کنید و ناامید نشوید، زیرا ناامیدی بدترین سمی است که شما به خود تزریق می‌کنید. به یاد خدا باشید و از آن انرژی دریافت کنید، زیرا به شما قدرت می‌دهد.
سعی کنیم همیشه خود را مطرح کنیم و حریم خود را حفظ کرده و به دیگران اجازه ندهیم به حریم ما وارد شده، چون ما هستیم که تعیین کننده‌ هستیم.

ویراستاری: همسفر شهربانو رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دوم)

ارسال مطلب: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول)

همسفران نمایندگی رضا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .