English Version
English

هر کدام از ما در زندگی دارای رسالتی هستیم.

هر کدام از ما در زندگی دارای رسالتی هستیم.
در قرآن کریم آمده است، خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی‌کند مگر آن‌ که آن قوم خواسته‌های نفس خود را عوض کند. اگر در انتخابات درست تصمیم بگیریم و فردی را مورد تأیید قرار بدهیم که آگاه باشد و طبق قوانین آن قوم رفتار کند و تصمیم گیری کند می‌توان افراد را در صلح و آرامش در کنار یک‌دیگر قرار داد. ما باید در نظر داشته باشیم هر کشور از سه قوه تشکیل شده است قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه؛ هر کدام از این قوه‌ها وظایف خاص خود را دارند و در راستای قوانین خود حرکت می‌کنند.
 
در کنگره‌ ۶۰ هم برای انتخاب مرزبان و نگهبان شعبه انتخابات صورت می‌گیرد و ما می‌توانیم به افرادی رأی دهیم که در راستای قوانین کنگره حرکت کنند و حرمت کنگره را رعایت می‌کنند.
 
در انتخابات ما باید دقت کنیم که افراد مد نظر آیا به بلوغ فکری رسیده‌اند! چون افرادی که به بلوغ فکری رسیده باشند می‌توانند ضرر و زیان‌ها را بیابند و راه درست را انتخاب کنند.
 
پس وقتی فرصت انتخاب کردن را به ما می‌دهند باید در نظر داشته باشیم که بهترین انتخاب را انجام دهیم که فرد قدرت بالایی داشته باشد.
برای انتخاب یک نگهبان باید در نظر داشته باشیم که فرد مورد نظر باید ۱۴ جلسه نگهبانی کند پس در هنگام رای دادن باید دقت کنیم که چه‌‌کسی لایق این جایگاه است و نباید فقط چون فرد منتخب از هم لژیونی ما است او را مورد تأیید قرار دهیم .
 
و در هنگام انتخاب مرزبان هم باید دقت کنیم به این‌که فرد انتخاب شده باید به مدت یک‌سال در جایگاه مرزبانی خدمت کند پس باید فردی عادل و صالح باشد.
 
ما انسان‌ها باید بدانیم که خداوند ما را به هیچ نیافریده است و هر کدام در زندگی خود دارای رسالتی هستیم که برای انجام پای به جهان نهاده‌‌ایم و باید از تمام نعمت‌های خداوند تشکر و قدردانی کنیم.
 
تهیه و تنظیم : همسفر زهرا از لژیون یکم 
ویراستاری : همسفر مرضیه از لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .