English Version
English

الگو خداوند یا الگو فرعون

الگو خداوند یا الگو فرعون

«آن‌کس که نداند و بخواهد که بداند

جان و تن خود را ز جهالت برهاند»


سلام دوستان مریم هستم همسفر علی، مسافر من با بیش از ۲۰ سال تخریب وارد کنگره شدند، با مصرف انواع آنتی‌ایکس، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی شیره کشیدنی، مدت ۱۰ ماه و ۱۳ روز سفر کردند به روش DST، داروی درمان شربت OT، ورزش مسافرم شنا و دارت، ورزش خودم ایروبیک، راهنمای مسافرم آقای مرتضی روحانی لژیون ۲۰ شفا، راهنمای خوب خودم خانم زهرا رونده لژیون ۱۴ شفا، الان هم به یاری خداوند و دستان پرمهر آقای مهندس ۸ ماه و ۱۳ روز هست که آزاد و رها هستیم.
از طریق یکی از دوستان مسافرم با کنگره آشنا شده و سال در اوج ناامیدی  وارد کنگره  شدیم! روز اولی که وارد کنگره شدم، با دیدن آن جمعیتی که با نظم و قانون مشخص شده‌ای در آن‌جا بودند، جذب آن مکان شدم و با دقت به حرف‌ها و مشارکت‌های مسافران و همسفران گوش می‌دادم با اعلام سفر و مشارکتِ آن‌ها حس امیدی در من به وجود آمد و در زمان مشاوره حس خوشایندی داشتم؛ از این‌که می‌دیدم یکی مثل خودم، حرف‌های من را درک می‌کند، در زمان انتخاب راهنما با تمام نگرانی‌ها، دلهره و استرسی که داشتم، وقتی با استقبال گرم، آغوش باز و خنده شیرینی که خانم زهرا بر لب داشتند، مواجه شدم، تمام دغدغه‌های قبل از ورود به لژیون را به فراموشی سپردم و...

گفت‌وگویی آموزنده با همسفر مریم عزیز (لژیون چهاردهم) از نمایندگی شفا را تقدیم نگاه مهربانِ شما، همراهان همیشگی می‌کنیم...

لطفا از تغییرات خودتان در طی زمانی که وارد کنگره شدید، برای ما صحبت کنید:
اگر بخواهم به گذشته خودم برگردم، قبل از کنگره من مدام دنبال تلافی کردن، انتقام گرفتن و عجولانه تصمیم گرفتن بودم و به عاقبت کارهایم اصلا فکر نمی‌کردم و بیشتر برای دیگران زندگی می‌کردم تا خودم! ولی الان با آموزش‌هایی که از کنگره یاد گرفتم، اول درمورد کارهایی که می‌خواهم انجام بدهم، فکر می‌کنم تا بهترین نتیجه را دریافت کنم و سعی می‌کنم از خیلی از ضدارزش‌ها دوری کنم تا بتوانم زندگی خوب و باآرامشی داشته باشم.

سفر اول، حستان موقع گرفتن گل رهایی از آقای مهندس و پیامی که برای تازه واردین و عزیزان سفر اولی دارید را بفرمایید:
زمانی‌که برای گرفتن گل رهایی به پارک طالقانی رفتیم، حس بسیار زیبایی داشتم که حاضر نیستم این حس  را با هیچ حس دیگری عوض کنم و تمام این لحظه‌ها را غرق در ایشان بودم و آن لحظه شیرین را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم؛ امیدوارم که تازه واردین و سفر اولی‌های عزیز با حضور مداوم و پرقدرت و صبر جلو بروند تا ان‌شاالله این لحظه ناب و این حس شیرین را تجربه کنند.

سی‌دی‌های روز یکشنبه و تاثیرانی که نوشتن سی‌دی بر شما دارد، چیست؟
سی‌دی‌ها، بسیار عالی و آموزنده هستند؛ نوشتن سی‌دی‌ها باعث شده که من نحوه درست زندگی کردن و برخورد درست و صحیح با مشکلات را یاد بگیرم.

رسیدن به سفر دوم، آیا به منزله تمام شدن مشکلات هست؟ لطفا تجربه خود را بفرمایید:
سفر دوم، سفری هست که هم سخت و هم سهل است؛ پس ما نباید فکر کنیم که با رسیدن به سفر دوم، مشکلات ما تمام می‌شود؛ بلکه ما در سفر دوم در پی حل مشکلات خودمان تکامل پیدا می‌کنیم.

برای اجرای خواسته ها از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید؟
برای رسیدن به خواسته‌ها، دو الگو داریم، الگوی فرعون؛ یعنی به هر قیمتی بخواهیم به خواسته خودمان برسیم و اگر این روش را استفاده کنیم، به الگوهای شیطانی نزدیک می‌شویم و دیگری الگوی خداوند، یعنی با کم‌ترین تخریب عمل کنیم و به خداوند و نیروهای الهی نزدیک شویم؛ امیدوارم که بتوانیم برای رسیدن به خواسته‌ها درست حرکت کنیم و به خداوند نزدیک شویم.

جادو چگونه اثر می‌کند و همسفر در قبال آن چگونه باید عمل کنم؟
جادو خودش مستقیم کاری را انجام نمی‌دهد، ولی روی فکر ما القا می‌کند؛ جادو در انسان اثر نمی‌گذارد، مگر به اذن خداوند و منِ همسفر اگر در صراط مستقیم حرکت کنم، جادو اثری در من نمی‌گذارد و ذره ذره از آن القائات منفی فاصله می‌گیرم و جذب القائات مثبت می‌شوم.

چگونه می‌توان به عزت و بزرگی رسید؟
با اجرا کردن فرامین قدرت مطلق، چون عزت و بزرگی نزد قدرت مطلق است.

آیا زمانی فرا خواهد رسید که بگویم همه چیز را یاد گرفتم و همه چیز را می‌دانم! لطفا توضیح دهید؟
انسان هر چقدر که دانایی داشته باشد و همه چیز را یاد گرفته باشد، باز هم نیاز به یادگیری و آموختن دارد؛ این یادگیری هیچ وقت نباید متوقف شود. آموختن است که باعث می‌شود، انسان به نقاط بالاتر هدایت شود.

حفظ قوانین و رعایت حرمت‌های کنگره۶۰، به چه معنا است؛ لطفا تجربه خودتان را در این ارتباط بنویسید:
حفظ قوانین و حرمت‌های کنگره، به معنی در امان بودن و امنیت داشتن است و من همسفر اگر بخواهم با خیال راحت به راهم ادامه بدهم، باید آن قوانین و حریم‌ها را رعایت کنم تا به آرامش برسم و هیچ مشکلی پیش نیاید، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهم شد.

لطفا از تجربه خودتان در ارتباط با نداشتن ارتباط مالی، کاری و خانوادگی در کنگره، صحبت کنید:
رعایت حرمت‌ها، تاثیر مستقیم و مثبت بر روند درمان دارد، امیدوارم که همه ما بتوانیم به قوانین و حرمت‌های کنگره، احترام بگذاریم و آن‌ها را رعایت کنیم. اگر در کنگره گفته می‌شود که ارتباط مالی، خانوادگی و یا کاری با همدیگر نداشته باشید، به این دلیل است که ما همسفران به خاطر شرایط و درد و دل‌هایی که با همدیگر می‌کنیم، باعث می‌شویم، انرژی یا موج منفی بدهیم که این خودش باعث تخریب می‌شود! ولی اگر حریم‌ها را حفظ کنیم،  هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

لژیون چهاردهم، خدمتگزار هفته؛ با دستور جلسه «حرمت کنگره و ممنوعیت رابطه مالی، کاری و خانوادگی» چه پیامی دارد؟
لذت بردن از کنگره و بهره‌گیری کامل، در کنگره حرمت‌هایی در نظر گرفته شده که نباید از آن‌ها عبور کنیم؛ چون عبور از آن‌ها قطعاً به شخص آسیب می‌رساند.

اگر سوالی هست که دوست دارید، مطرح کنید، بفرمایید:
سوالی ندارم، فقط از مسافران و همسفران درخواست می‌کنم که قدر کنگره را بدانند.

سخن آخر..‌
از کمک راهنمای خودم خانم زهرا تشکر می‌کنم که با آموزش‌های خوبشان توانستم به آرامش برسم، امیدوارم تمام کسانی که خواستار رهایی از اعتیاد هستند، مسیر برایشان باز شود و به کنگره بیایند و به رهایی برسند.
از شما خانم اعظم عزیز و تیم پرتلاش سایت سپاسگزارم که وقت‌تان را در اختیار من همسفر گذاشتید.

تشکر و خدا قوت همسفر مریم عزیز

--------------------------

ویراستار: همسفر نرگس، رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون دوازدهم)

تنظیم و ارسال: همسفر اعظم، رهجوی راهنما همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .