English Version
English

حرمت به معنی نبایدها

 حرمت به معنی نبایدها

همسفر شهلا:
تمام جهان هستی دارای قوانین محکمی است، تمام شغل‌ها، تمام سیستم‌ها و ارگان‌ها همگی از قوانین و حرمت برخوردارند و به این خاطر است که می‌توانند ادامه‌دار باشند. انسان و سیستم جسم و روح انسان هم قانونمند است، کنگره۶۰ هم از این مسئله مستثنی نیست، جمعیت احیای انسانی است و تمام افرادی که درگیر اعتیاد می‌شوند چه مسافر چه همسفر قطعا از نظم و چرخه زندگی خارج شده‌ است و تمام توانایی‌ها و قابلیت‌هایش را از دست داده و می‌خواهد به چرخه طبیعی زندگی بازگردد و به این منظور الزاماً باید پیرو حرمت کنگره۶۰ باشد.
حرمت به معنی نباید‌ها، زمانی که برای مسئله‌ای حریم ایجاد می‌شود یعنی برای آن مسئله، نباید‌هایی وجود دارد و این نباید‌ها به معنی زور یا نظر و سلیقه شخصی نیست بلکه قوانینی هستند که برای انسان لازم و ضروری هستند و جلوی متضرر شدن انسان را می‌گیرند، مانند محارم در خانواده، دروغ نگفتن، سرزنش نکردن دیگران یا نداشتن روابط مالی و کاری در کنگره۶۰.
حرمت کنگره۶۰ به من می‌گوید: لزومی ندارد من بدانم همکارم، رهجویم یا دوستم در کنگره۶۰ چه شغلی دارد یا در کجا زندگی می‌کند، یا اینکه لزومی ندارد خارج از کنگره مرتب با آن‌ها در ارتباط باشم.
شاید با خود بگوییم که دور همی و مهمانی با همکاران و دوستان کنگره‌ای بسیار لذّت بخش است، چرا این کار را نکنیم؟ چون به این نتیجه رسیده‌ایم که ضرر آن از سود آن بیشتر است، تا به حال هیچ شخصی را از کنگره۶۰ بیرون نکرده‌اند؛ چرا که سیستم و نظام کنگره۶۰ به گونه‌ای هست که هر شخصی که از قوانین و حرمت عدول کند به صورت خودکار از سیستم حذف می‌شود و این حذف شدن توسط خود شخص صورت می‌گیرد.
به فرموده استاد امین: گاهی به صورت ناخودآگاه وارد حریم دیگران می‌شویم و باعث آسیب‌های فکری و احساسی می‌شویم و بیشتر دشمنی‌ها و کینه‌ها از قسمت وارد شدن به چهارچوب دیگران ایجاد می‌شوند، فضولی و تجسس بارزترین عاملی است که باعث می‌شود وارد حریم دیگران شویم.
نیروی منفی به زیباترین شکل وارد افکار و اندیشه ما می‌شود، گاهی با این تفکر پیش می‌رویم که قصد من فضولی یا تجسس نیست، من اطلاعات را جمع آوری می‌کنم که به آن شخص کمک کنم اما در واقع تمام این‌ها وارد شدن به حریم دیگران است، ما در صورتی به درستی جمع‌آوری اطلاعات می‌کنیم که در جهت علم و دانش باشد .
افرادی که وارد چهارچوب دیگران می‌شوند، از قوانین عدول می‌کنند، این افراد فرزندان و رهجویان خود را طوری تربیت می‌کنند که برایشان اطلاعات بیاورند و این کار باعث می‌شود انرژی بگیرند اما از جنس منفی و تبدیل به ساختارهای قدرتمندی می‌شوند و در خدمت نیرو‌های منفی مشغول به کار می‌شوند. 

                                 

همسفر زهرا:

کلمه‌ حرمت با کلماتی همچون حرم، احترام و حریم مترادف است و در واقع به معنای نگه‌داشتن یا احترام به یک‌سری حد و مرز است، در کنگره۶۰ در ابتدا و انتهایی تمامی جلسات آموزشی عمومی و خصوصی کنگره نوشتاری با عنوان «حرمت کنگره۶۰» خوانده می‌شود.

حرمت کنگره۶۰، بیانگر قوانینی است که یک چهارچوب و حد و مرز مشخصی را برای اعضاء کنگره۶۰ مشخص می‌کند و تمامی اعضاء کنگره با حرکت در این چهارچوب می‌توانند به سلامت و بدون کوچک‌ترین آسیبی به سر منزل مقصود برسند. در قسمتی از حرمت کنگره۶۰ به این موضوع اشاره می‌شود که؛ بدون اطلاع و هماهنگی هر گونه پولی را دریافت و پرداخت کردن، هر گونه وجهی را در قالب قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی و حقوقی پرداخت کردن ممنوع است، این نشان می‌دهد که روابط کاری و مالی در کنگره۶۰ ممنوع است و بیان این موضوع در قالب حرمت کنگره۶۰ اهمیت آن را چندین برابر می‌کند. این ممنوعیت می‌تواند به دلایل مختلفی باشد، از جمله به این دلیل که داد و ستد مالی با ایجاد تعهد مالی باعث از بین رفتن آرامش و حال خوش افرادی که حرمت را محترم نمی‌شمارند شود، برای مثال ممکن است ما به فردی پول قرض دهیم و با این کار باعث به وجود آمدن تعهد مالی برای آن شخص شویم و چنان‌چه آن فرد نتواند در موعد مقرر تعهد خود را بپردازد، برای اینکه با ما روبرو نشود از آمدن به کنگره خودداری کند و به همین راحتی روند درمان آن فرد مختل شود، چرا که با نقض حرمت کنگره۶۰، ما از درمان یک فرد جلوگیری کرده‌ایم که این موضوع علاوه بر آسیب به شخص، آرامش و سلامت اعضاء خانواده آن شخص و بالطبع آن سلامت جامعه را تحت الشعاع قرار خواهد داد. باید بدانیم که نقض حرمت کنگره، باعث آسیب و جدا شدن افراد از کنگره۶۰ و رعایت آنها باعث آسایش و حال خوش اعضاء کنگره می‌شود و در نهایت این ما هستیم که با رعایت و یا نقض حرمت کنگره انتخاب میکنیم که خواهان چه جایگاه و چه حالی هستیم.

تهیه گزارش: راهنما همسفر شهلا، همسفر زهرا (لژیون دوم)

تایپیست: راهنما همسفر شهلا (لژیون دوم)

تنظیم و ارسال: همسفر اعظم رهجو راهنما همسفر نسیم (لژیون یازدهم)

همسفران نمایندگی پروین اعتصامی اراک                                  

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .