English Version
English

حرمت؛ بیان کننده مرزها است

حرمت؛ بیان کننده مرزها است

جلسه دهم از دوره سیزدهم کارگاه آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی زاگرس با استادی مرزبان گروه خانواده همسفر فاطمه، نگهبانی همسفر مهین و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توفیق داد در این جایگاه آموزش بگیرم و خدمت کنم و از نگهبان جلسه و ایجنت محترم ممنون و سپاسگزارم.

در مورد دستور جلسه این هفته «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟»؛ همانطور که می‌دانیم نوشتار حرمت کنگره ۶۰ از اهمیت خاصی برخوردار است که تعیین تغییر در مفاد آن در انحصار بنیان کنگره ۶۰، آقای مهندس دژاکام می‌باشد و در تمامی کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ دو بار قرائت می‌شود.

اگر بخواهم درباره کنگره ۶۰ توضیح دهم یا آن را توصیف کنم؛ قدرمسلم اولین برداشت این است که هر شخصی با ورود به کنگره، ملزم به رعایت مفاد حرمت کنگره می‌باشد که از کلمه باید استفاده‌شده است، چه مفهوم آن را بدانیم و چه مفهوم آن را ندانیم. تجربه نشان داده است، افرادی در کنگره ۶۰ پایدار هستند که مفاد حرمت‌ها را به درستی اجرا کردند و در بهترین شرایط، درمان خود را سپری کردند، به آرامش رسیدند، با هیچکس حسابی ندارند، انرژی آنها به‌طور کامل صرف ترقی و پیشرفت خودشان می‌شود و از حاشیه‌ها به دور هستند.

کسانی‌که به هر نحوی حرمت‌های کنگره را رعایت نمی‌کنند به‌واسطه این عمل، وارد حاشیه می‌شوند و کسانی‌که در سفر اول هستند از درمان خود باز می‌مانند و اگر در سفر دوم باشند به گونه‌ای حال خوش را از دست می‌دهند.

حرمت؛ بیان‌کننده مرزها است، مرزهایی که نباید از آن عبور کرد و عبور؛ یعنی خارج شدن و تک‌تک اعضای کنگره ۶۰، برای درمان خود به آن نیاز دارند و برای اینکه بتوانیم در کنار هم با آرامش و دور از هرگونه تنش و دردسر به درمان خود بپردازیم، باید پیرو قوانین باشیم و رعایت نکردن قوانین، باعث سلب امنیت و آرامش ما می‌شود. حرمت کنگره ۶۰، حریمی است که رعایت آن، درمان و رهایی ما را به بهترین شکل ممکن هموار می‌کند.

در کنگره ۶۰، رابطه مالی، کاری و خانوادگی ممنوع است؛ چون مشکلات و مسائلی را برایمان به‌وجود می‌آورد، مثالی که می‌توانم در مورد این بند از حرمت‌ها بزنم این است که زمانی‌که مسافرم در سفر اول بود و به کنگره می‌آمد، یکی از دوستانش به او گفت: من را هم به کنگره ببر و مسافرم در جوابش گفت: باشد و آن موقع با هم رفت‌وآمد خانوادگی داشتیم، مسافر من شغلی نداشت و بیکار بود و دوست او، بنا بود و به مسافرم پیشنهاد دادند که با هم به سر کار بروند، مسافرم هم قبول کرد و با او به سر کار رفتند و یک روز مسافرم گفت: که دیگر با این فرد به سرکار نمی‌روم! گفتم: دلیلش چه هست!؟ گفت: این فرد سرکار مواد مصرف می‌کند و تمامی دوستانش را جمع می‌کند و با هم می‌نشینند و … و آنجا متوجه اهمیت حرمت‌ها شدم و به خاطر این است که می‌گویند: رابطه کاری و رفت‌وآمد خانوادگی با هم نداشته باشید؛ چون ما را از هدفمان که رهایی و آرامش هست، دور می‌کند و برایمان تخریب و مشکل ایجاد می‌کند.

در آخر می‌خواهم بگویم، حرمت‌ها برای این است که همه اعضای کنگره بتوانیم در کمال آرامش، صفا و محبت در کنار یکدیگر باشیم و برای سال‌های طولانی این سیستم را حفظ و نگهداری کنیم تا به راه زیبای خود ادامه دهد.

در ادامه جلسه، نفرات برتر آزمون شماره ۶ اعلام شدند.

 

مرزبان کشیک: همسفر نرگس و مسافر علیرضا    
تایپ: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون اول)
عکاس خبری، ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر نرگس (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی زاگرس

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .