English Version
English

گروه خانواده - دروغ مادر ضد ارزش‌ها

گروه خانواده - دروغ مادر ضد ارزش‌ها

جلسه دوم از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی الوند قزوین به نگهبانی همسفر ثریا، دبیری همسفر فاطمه و استادی مرزبان همسفرسکینه با دستور جلسه "حرمت کنگره 60 چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی ممنوع است "  دوشنبه 4 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان سکینه هستم یک همسفر، از نگهبان و دبیر جلسه و ایجنت محترم تشکر می‌کنم که اجازه خدمت در این جایگاه را به من دادند. از راهنمای عزیزم خانم محدثه تشکر می‌کنم که هر جایگاه خدمتی که در کنگره تجربه می‌کنم مدیون آموزش‌های ایشان هستم درباره دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ درباره این دستور جلسه اگر بخواهم صحبت کنم هر چیزی در هستی دارای حرمت و حریمی است که باید حفظ شود در جلسات حرمت کنگره ۶۰ دو بار خوانده می‌شود یک‌بار اول جلسه و یک‌بار هم آخر جلسه، به نظر من این دستور جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است و کار ما را خیلی راحت کرده است. غیبت کردن، قضاوت کردن علیه شخصی، سرزنش کردن... وقتی شخصی وارد کنگره می‌شود حرمت‌ها به ایشان گفته می‌شود. کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد و هر شخصی با ورود به این مکان باید حرمت آن را حفظ کند. حتی در زندگی شخصی ما این حرمت‌ها خیلی مهم هستند. قبل از کنگره هرکسی می‌توانست در زندگی شخصی من دخالت کند خدا را شکر می‌کنم که در مسیر کنگره قرار گرفتم و این آموزش‌ها را یاد گرفتم که از خودم دفاع کنم و نه بگویم...

به فرموده مهندس دژاکام دروغ مادر همه بیماری‌ها است و در حرمت‌ها هم اولین چیزی که گفته می‌شود دروغ گفتن علیه شخصی، سرزنش کردن، حرف یکدیگر را قطع کردن، الفاظ ناشایست بیان کردن، در جلسات بدون اجازه سخن گفتن، بحث سیاسی کردن، بدون هماهنگی پولی دریافت و پرداخت کردن از موارد ضد ارزشی محسوب می‌شود. مهندس دژاکام هر حرفی که می‌زنند به نفع خودمان است، و اینکه هم مسافران و هم همسفران باید پوشش مناسب داشته باشند، حتی تلفن دادن و تلفن گرفتن در کنگره نیز ممنوع می‌باشد. یک روزی اوایل سفرمان وقتی با مسافرم از شعبه برمی‌گشتیم یک مسافری با مسافر من تماس گرفت و مبلغی برای درمان همسفرش از ما تقاضا کرد و ما قبول کردیم وقتی پول را به حسابش واریز کردیم آن شخص دیگر هیچ‌وقت به کنگره نیامد در آنجا ما از کار خود پشیمان شدیم و به‌اشتباه خود پی بردیم، اگر در کنگره در حاشیه باشیم مطمئناً از آموزش‌ها و مسیر کنگره دور خواهیم شد و این آسیب زدن به خودمان است.

نفرات برتر آزمون دوره ششم:

سمیه الموتیان(راهنما همسفر سکینه) 19/75
سیده خدیجه بذر گری(راهنما همسفر محدثه) 19/25
نیلوفر شعبانی(راهنما همسفر مریم) 18/75
 

عکاس و مرزبان کشیک: همسفر سمیه
تایپ: همسفر نسرین
تنظیم: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .