English Version
English

حضور در لژیون سردار، محکم شدن پایه‌های مالی

حضور در لژیون سردار، محکم شدن پایه‌های مالی

دومین جلسه از دور چهارم جلسات لژیون سردار کنگره‌۶۰ نمایندگی آکادمی، با استادی پهلوان راهنمای محترم مسافر احمد، نگهبانی مسافر داود، دبیری مسافر مهدی و خزانه‌داری مسافر مهدی با دستور جلسه "کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن"چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان احمد هستم یک مسافر، خیلی خوشحال هستم که در جمع شما عزیزان هستم، شعبه آکادمی یک جورایی انگار خانه پدری می‌باشد، همه ما در این شعبه انرژی می‌گیریم و حال من همیشه در این شعبه خوب است. مخصوصاً الان که در جمع شما در لژیون سردار هستم، امیدوارم حال بهتری رو تجربه کنم و خیلی ممنون می‌باشم که به من اجازه دادید در این جایگاه خدمت کنم، مخصوصاً از ایجنت محترم آقای شمس کمال تشکر را دارم. دستور جلسه سردار، با توجه به سخنان آقای مهندس همان دستور جلسه هفتگی است، دستور جلسه این هفته‌ کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن است و همه ما تا حدودی آشنایی داریم با این کتاب که تجربیات آقای مهندس است‌.

این کتاب منشا حرکت می‌باشد و پایه گذار خیلی از مباحث می‌باشد که شاید در جای دیگر بحث نشده و روش‌ ترک را‌ بیان کردند، ولی صحبت از این‌که اعتیاد چیست و در مورد درمان اعتیاد، جایی صحبت نشده بود و همان‌طور که آقای مهندس گفته‌اند، چاپ اول با چاپ جدید هیچ فرقی نکرده است و به نحوی نوشته شده است که، کسی که مطالعه می‌کند احساس همزادپنداری می‌نماید. این کتاب راه‌گشایی می‌شود برای مصرف کنندگان مواد مخدر که درمان بشوند، ولی نکته مهمی که در این کتاب حائز اهمیت است، صورت مسئله اعتیاد و مواد مخدر را به بهترین شکل مطرح می‌کند.    

همان ابتدای کتاب می‌گوید که این راهی است نه تنها برای درمان اعتیاد، بلکه برای بسیاری بیماری‌های دیگر مانند چاقی استفاده می‌شود که با روش دی اس تی این امر صورت می‌گیرد.

در رابطه با مسائل مالی هم همینطور است، اول من باید ذره ذره پایه‌های مالی خودم رو محکم کنم و سپس خدمت کنم، تا بتوانم خدمت مالی بکنم. اگر دقت بکنیم همه آنها از یک روش تبعیت می‌کنند. 

من اگر مسئله مالی یا خانوادگی یا مسائل دیگر داشته باشم باید بدانم در حال حاضر کجا ایستاده‌ام و باید چه کارهایی بکنم تا از این مرحله عبور کنم، در لژیون سردار ابتدا یاد می‌گیرم پایه‌های مالی خود را محکم کنم. وقتی پایه‌های مالی خودم محکم شد، می‌توانم بیایم و عضو لژیون سردار بشوم با این کار نقطه تحملم بالا می‌رود و با استمرار داشتن می‌توانم بخشندگی را فرا بگیرم.

من با کنار گذاشتن مبلغی از درآمدم در روز برای عضو شدن در لژیون سردار و استمرار آن، می‌توانم نقطه تحمل خود را به گونه‌ای بالا ببرم و با ایجاد نقطه تحمل خیلی راحت‌تر این مبلغ پرداخت می‌شود. حالا که پهلوان هستم اگر بگویند ۵۰۰ میلیون کارت بکش به راحتی این کار را می‌کنم، زیرا با عضویت در لژیون سردار نقطه تحمل من بالا رفته و بخشندگی را یاد بگیرم، با توجه به این‌که هر کاری بکنم باز، گویی به خود خدمت کردم.این بازی برد برد بوده و من از زمانی جایگاه پهلوانی را تجربه کردم به واقع خیر و برکت را در زندگی خود مشاهده کردم.یاد صحبت استاد امین افتادم که می‌گویند، نقاط ضعف و قوت ما مانند دو بال پرنده می‌باشد.

معمولاً ما بال قوی‌تر را در معرض نمایش می‌گذاریم که همین امر باعث می‌شود بال قوی‌تر باز هم قوی شود و بال ضعیف، ضعیف‌تر می‌شود و ما نمی‌توانیم پرواز کنیم، در همین لژیون سردار من متوجه شدم که اگر دارای ضعفی هستم ابتدا باید آن را بپذیرم و بشناسم و سپس در جهت برطرف کردن آن برآیم. بعد از اینکه وارد لژیون سردار شدم به من اجازه داده شده تا این مفاهیم را متوجه بشم و بپذیرم. به قول آقای زرکش در سفر دوم باید به خویشتن خویش فکر کنیم، یعنی به همین مسائل بپردازیم باید از وادی بخشش عبور کنیم و آن هم فقط و فقط از طریق لژیون سردار امکان‌پذیر است. امیدوارم که با گرفتن این آموزش‌ها از دیروز خود بهتر باشم و در زندگی بخشندگی را بیشتر فرا بگیرم. از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .