English Version
English

کاهش وزن با متد کنگره 60

کاهش وزن با متد کنگره 60

سلام دوستان میلاد هستم مسافر جونز
مدت سفر 10 ماه راهنما آقای رضا پارسا میزان کاهش وزن 20 کیلو

من در کنگره آموختم که انسان دارای نفس و جسم است که هر کدام از این ها نیاز به تغذیه سالم دارند.
تغذیه سالم نه‌تنها جسم را تحت تأثیرات خود به سمتی خاص هدایت می‌کند، بلکه روان انسان را نیز تحت سلطه خود قرار می‌دهد.
در کلام الله آمده است که انسان باید به آنچه میخورد نگاه کند. واضح و مبرهن است كه منظور از توجه به خوراک مصرفی تنها دقت ظاهرى نیست، بلكه نگاه به معنى دقت و اندیشه در ساختمان مواد غذایى و اجزاء حیاتبخش آن، همچنین تاثیرات شگرفى كه در وجود انسان دارد و سپس اندیشه در خالق آن ها است.
زمانی که اطلاعی از ساختمان جسم خودم نداشتم و نزدیک به 20 کیلو اضافه وزن داشتم فقط دنبال این بودم که به هر نحوی شده است خودم را سیر کنم و به تغذیه خودم اصلا نگاه نمیکردم. اما از وقتی که سفر جونز را شروع کردم و سالاد خوردن را استارت زدم یاد گرفتم که به غذای خودم نگاه کنم و فکر کنم چه چیزهایی را بخورم و چه چیزهایی را نخورم.
مصرف دیسپ در صبح: دیسپ خاصیت پیشگیرانه فراوانی دارد و به همین خاطر مصرف روزانه آن توصیه می‌شود، عصاره سم‌زدایی برای کل بدن و تخلیه سموم از تمامی دستگاه‌ها و دستگاه‌های درگیر بدن، چربی سوزی بسیار قوی و کمک به کاهش وزن و لاغری؛ چون هم اشتها را کم می‌کند و هم سوخت‌وساز بدن را زیاد می‌کند. خاصیت ضد درد دارد چراکه به‌واسطه ضد باکتری و ضدویروسی بودن می‌تواند خیلی از دردها ازجمله دل درد را برطرف کند.
ازخواص دیگری که دیسپ دارد این است که؛ وقتی سن بالا می‌رود پوست و عضلات بدن از استخوان جدا می‌شود و حالت چروک را به خودش می‌گیرد، دیسپ به خاطر پتاسیم بسیار بالایی که دارد، جلوی این مشکل را می‌گیرد.

پیاده روی صبح: زمانی که وارد لژیون شدم راهنما به من گفت که باید روزی نیم ساعت پیاده روی را انجام بدهی. از زمانی که این کار را انجام دادم با کمال تعجب فهمیدم که در طول روز انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزمره خود دارم. پیاده روی می تواند فواید بیشماری برای سلامتی از جمله راه اندازی غدد شبه افیونی و تقویت سیستم ایمنی بدن را دارد.

مصرف تخم مرغ روزانه: تخم مرغ یک غذای کامل و سرشار از پروتئین است. وقتی شروع به وزن کم کردن میکنیم، علاوه بر چربی بدنی مقداری عضله نیز می‌سوزانیم. این می‌تواند مخرب باشد چون عضله از نظر سوخت و ساز نسبت به چربی، فعال‌تر است. اما زمانی که پروتئین کافی به بدن برسد عضله به همان شکل باقی میماند و چربی های بدن خود به خود بیرون ریخته میشود.

مصرف سالاد نیم ساعت قبل از غذا:
استفاده از سالاد قبل از غذا علاوه بر جلوگیری از احساس گرسنگی، ویتامین های مورد نیاز بدن را نیز تامین می کند. همچنین با اینکار از بروز یبوست در طول روز پیشگیری میشود . با رعایت این موضوع از بوجود آمدن بیماری های گوارشی تا حد زیادی جلوگیری می شود. سالاد به دلیل فیبر بالایی که دارد باعث حرکت بیشتر روده ها شده و از این رو به هضم بهتر غذا کمک فراوانی میکند.
در آخر از جناب آقای مهندس تشکر و قدردانی میکنم که این بستر را فراهم کردند که علاوه بر درمان اعتیاد و درمان سیگار درمان چاقی و روش تغذیه درست را نیز یاد بگیرم.

 

 

  تنظیم و ارسال : مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .