English Version
English

پهلوان

پهلوان

 

چهاردهمین جلسه از دوره پنجم لژیون سردار نمایندگی کاسپین به استادی پهلوان مسافر عارف، نگهبانی راهنما مسافر جواد و دبیری راهنما مسافر علیرضا با دستور جلسه « پهلوان » روز یکشنبه ۱۳خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

سلام دوستان عارف هستم یک مسافر. خدا را شکر می‌کنم که این فرصت در اختیار من گذاشته شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. از نگهبان و دبیر و ایجنت محترم تشکر می‌کنم که این اجازه را به بنده دادند تا خدمت کنم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که چنین بستری را فراهم کردند تا بنده آموزش بگیرم. در مورد دستور جلسه هفتگی کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر این را می‌توانم بگویم که کتاب‌های زیادی وجود دارد که به‌صورت رمان و یا داستان نوشته‌شده است اما کتاب ۶۰ درجه زیر صفر، یک حقیقت است، حقیقتی در مورد درمان اعتیاد که یک بخش آن است و بخش دیگر آن پیام‌های اساتید می‌باشد و بخش دیگری از آن تصاویر کتاب می‌باشد که هر تصویر نشانگر چگونگی درون و برون ما می‌باشد. یکی از تصاویری که برای من جالب است، تصویر اسکی‌بازی است که در اوج، اسکی می‌کند و در اوج ماندن مهم می‌باشد و اما در قسمت دوم دستور جلسه پهلوان می‌باشد. فکر می‌کنم که قصد پول دادن نیست بلکه با بخشش، خود یک نوع تزکیه و پالایش است. دوری از ضد ارزش‌ها، صراط مستقیم، مسلط بودن، تربیت نفس، پاره کردن زنجیرهای درون، ازخودگذشتگی و به بزرگی درون رسیدن است. در پایان از همه عزیزان که در این جلسه شرکت کردند و با سکوتشان به حرف‌های من گوش کردند سپاسگزارم.

در ضمن در این جلسه انتخابات لژیون سردار انجام گردید و نگهبان مسافر حمیدمرتضایی، دبیر مسافر احسان اکبری و خزانه دار نیز مسافر حامد عسگری معرفی گردید.

تایپ و تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه‌شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .