English Version
English

این حرمت را باید درست انجام بدهیم تا کنگره 60، شعبه و لژیون رشد کند

این حرمت را باید درست انجام بدهیم تا کنگره 60، شعبه و لژیون رشد کند

کنگره ۶۰ تشکیلات تحقیقاتی مستقلی است که به منظور رهایی مصرف‌کنندگانی که همواره  خواستار رهایی از دام اعتیاد بوده و راه حل منطقی برای درمان خود پیدا نکرده‌اند تشکیل گردیده‌است، این کنگره بر اساس اصل پذیرفته شده کمک فرد رهاشده از دام اعتیاد به فرد در  حال مصرف موادمخدر تشکیل شده‌است.

کنگره، مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخص با ورود به این مکان مقدس باید حرمت آن را حفظ نماید، دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش نمودن، حرف یکدیگر را قطع کردن، الفاظ ناشایست بیان کردن، در جلسه بدون اجازه سخن گفتن، بحث سیاسی نمودن، بدون اطلاع و هماهنگی هر گونه پولی را دریافت و پرداخت نمودن، هر گونه وجهی را در قالب قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی یا حقوقی پرداخت کردن، از لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن، بدون اجازه راهنما تلفن دادن یا تلفن گرفتن و یا هر گونه ارتباطی بیرون از کنگره برقرار نمودن از موارد ضد ارزشی و ضد اخلاقی است، بر تمام اعضا فرض است که موارد فوق الذکر را محترم شمارند و بر مسئولین واجب است که از وقوع این اعمال جلوگیری نمایند، در ضمن خواهشمند است که با سهل انگاری و عدم مراقبت از لوازم شخصی خود فضای امن کنگره را ناامن و مسموم نفرمایید حال این سوال پیش می‌آید کسانی که قادر نیستند از لوازم، کیف یا موبایل شخصی خودشان مراقبت کنند چگونه می توانند از زندگی خود مراقبت نمایند.


حرمت کنگره 60 از اهمیت بالایی برخوردار است و برای همین در ابتدا و انتهای جلسه دوبار توسط نگهبان جلسه خوانده می‌شود. حرمت کنگره 60 حاصل چندین سال تجربیات آقای مهندس حسین دژاکام و اتفاقاتی هست که در کنگره به وقوع پیوسته است. امروز اگر مکانی مقدس و امنی به نام کنگره 60 وجود دارد که مصرف‌کنندگان موادمخدر در کنار هم قرار می‌گیرند و بدون هیچ مشکل و کوچکترین تنش، اصطکاک، درگیری و بی‌نظمی به درمان قطعی می‌رسند به‌واسطه همین حرمت کنگره 60 است.


حرمت کنگره با صلابت‌ترین، صریح‌ترین و قاطعانه‌ترین قوانین کنگره 60 با پشتوانه بسیار محکم  اجرایی است؛ ولی قبول این حرمت برای کسانی که آموزش کافی ندیده‌اند سخت است، پس باید چه کرد! دو صد گفتار چون نیم کردار نیست.این حرمت را باید درست انجام بدهیم تا کنگره 60، شعبه و لژیون رشد کند و این وظیفه بر عهده پیشکسوتان است یعنی آن‌ها باید به حرمت کنگره عمل کنند و قوانین را به درستی انجام بدهند.به‌نظر من کنگره مثل یک رودخانه است که اگر قوانین و حرمت آن را رعایت کنم، می‌توانم در مسیر کنگره حرکت کنم؛ ولی اگر بخواهم بر خلاف آن عمل کنم، از مسیر و هدف کنگره دور می‌شوم.

نوسینده: راهنمای تازه واردین مسافر مسعود
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .