English Version
English

اگر من حریم ارتباط با دوستان و رفاقت‌های بیش از حد را رعایت می‌کردم شاید هیچ‌وقت به این سرعت تاریکی را تجربه نمی‌کردم

اگر من حریم ارتباط با دوستان و رفاقت‌های بیش از حد را رعایت می‌کردم شاید هیچ‌وقت به این سرعت تاریکی را تجربه نمی‌کردم

دل‌نوشته مسافر میلاد از لژیون ۴ چهارم با راهنمایی مسافر داریوش در باب دستور جلسه: «حرمت کنگره ۶۰، چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است»
سلام دوستان میلاد هستم مسافر، با بیش از ۱۰ سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره، ۱۰ ماه و ۳ روز است که در حال سفر هستم، به روش DST، داروی درمان شربت OT، راهنمای درمان آقای داریوش از لژیون ۴ شعبه بنیان، رشته ورزشی باستانی و شنا، داروی در حال مصرف ۱ سی‌سی در هر وعده.

دل‌نوشته امروزم دررابطه‌با حرمت‌ها است و این دستور جلسه من را یاد زمان نوجوانی انداخت که هم بچه درسخوان بودم و هم بچه مسجدی و سعی می‌کردم که بهترین باشم؛ ولی دقیقاً همان دوران به علت عدم رعایت حرمت و خط‌قرمز سیستمی که در آن بودم، باعث شد با دوستانی ارتباط بگیرم که از آنجا با مصرف قلیان راه تاریکی را آغاز کنم.
اگر من حریم ارتباط با دوستان مسجدی و اهل مطالعه و رفاقت‌های بیش از حد و اندازه را رعایت می‌کردم؛ شاید هیچ‌وقت به این سرعت تاریکی را تجربه نمی‌کردم. بعد از شنیدن آموزش‌های آقای مهندس من به این نتیجه رسیدم که حریم و حرمت در هر سیستمی و در هر رفاقتی امری لازم‌الاجرا است.

از خداوند و بنیان‌گذار کنگره ۶۰ آقای مهندس حسین دژاکام و راهنمای خودم بابت آموزش‌های خوبشان ممنونم که امروز به این تشخیص و فهم رسیدم و امیدوارم که روزبه‌روز در این مسیر دانا و داناتر و دانایی موثر را برای خود رقم بزنم.
نگارش: مسافر میلاد از لژیون چهارم
ویرایش و ارسال: مسافر صادق از لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .