English Version
English

نگاه عمیق جناب مهندس دژاکام به حریم تمام مسافران

نگاه عمیق جناب مهندس دژاکام به حریم تمام مسافران

جلسه نهم از دور دوم کارگاه آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دماوند به استادی راهنمای تازه واردین مسافر سعید،نگهبانی مسافرحسین و دبیرمسافر رضا درمورد دستور جلسه((حرمت کنگره 60،چرا رابطه مالی ،کاری و فامیلی در کنگره 60 ممنوع است؟))در تاریخ 4 تیر ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

ابتدا خدا را شاکرم که فرصت خدمتگزاری را به من داد تا از شما عزیزان آموزش بگیرم،در مدت این چند سالی که من در کنگره هستم این دستور جلسه بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است این دستور جلسه،اگر حرمت را از لحاظ لغوی بخواهیم بشکافیم می شود همان حریم و وقتی جناب مهندس دژاکام می آید و این حریم را برای من مشخص می کند و ایشان یک انسان با دید عمیق است و به این فکر می کند که اگر من سعید بیایم و با یک شخص دیگر وارد رابطه مالی و کاری بشوم در آخر چه اتفاقی می افتد؟ در ظاهر شاید یک عمل به ظاهر نیک باشد ولی آن موقع که آن شخص نتواند پول من را بازگرداند چه اتفاقی می افتد؟ آن موقع می گویم همه کنگره این گونه  است و نیامده ایم اینجا که دوست پیدا کنیم هدف کنگره 60 درمان اعتیاد است و همه ما این را می دانیم.
کلمه ای است در کنگره 60 که همه آمده ایم تا به آن ایمان برسیم و به تسلیم و رضا برسیم،بعضی هم می آیند به کنگره 60 برای یافتن کار و دوست و این عین بی ایمانی به کنگره 60 است و یکی از دوستان من ایمان داشتن را اینگونه تعریف میکرد و میگفت ایمان داشتن عین این است که شما بروید وسط کویر یک پنچر گیری بزنید و باید صبور باشید.
بعد از هشت سال بودن در کنگره 60 و خدمتگزار بودن امروز اگر سه جلسه پشت سر هم نیایم به جلسات دیگر نمیتوانم حضور داشته باشم و نباید اجازه بدهم این فاصله زیاد بشود و و قتی که جناب مهندس یبن این همه موضوعات مختلف می آید از این رابطه مالی و کاری یک دستور جلسه میگذارد پس حتما مسئله مهمی است.
یک تجربه ای دارم که بعد از ورود به سفر دوم من با یکی از پیشکسوتان خودم با اجازه راهنما برای کاری رفتیم که طرف قرارداد با کارفرما برادر لژیونی من بود و در آن موقع نصف پول من را نداد و هنوز هم نداده است و من از آن موقع متوجه این موضوع شدم که چرا این مباحث به عنوان دستور جلسه انتخاب شده است و این حرمت ها ما را از انجیوهای دیگر جدا کرده است و کار را برای من مسافر راحت تر کرده است.

تنظیم و ارسال:مسافر مجتبی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .