English Version
English

حرمت ها و قوانین کنگره60، حفاظی دور مسافر می‌کشد که امنیتش را حفظ می‌کند.

حرمت ها و قوانین کنگره60، حفاظی دور مسافر می‌کشد که امنیتش را حفظ می‌کند.

یکمین جلسه از دوره پنجاهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه چالوس با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر میثم و دبیری مسافر سینا با دستور جلسه "چرا روابط مالی، خانوادگی در کنگره60 ممنوع است؟ (حرمت ها)"  یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محسن هستم مسافر، ممنونم که فرصت خدمت در این جایگاه به من داده شد و امیدوارم بتوانم به خوبی آموزش بگیرم و سپس خدمت کنم، مسئله‌ای که خیلی حائز اهمیت است، مسئله حفظ حرمت است، زمانی که من مسافر قضاوت می‌کنم، غیبت می‌کنم و دروغ میگویم، زمانی که حرف دیگران را قطع می‌کنم، دیگر کنگره 60 برای من از امن بودن خارج می‌شود و نمی‌تواند برایم مقدس باشد و وقتی‌که امن نباشد، امکان آسیب دیدنم قطعی است و درواقع حرمت ها و قوانین کنگره60، حفاظی دور مسافر می‌کشد که امنیتش را حفظ می‌کند.

اعضا زمانی که حرمت های کنگره 60 را محترم نشمارند، اول به خودشان آسیب میزنند و اگر که مثالی بخواهم بزنم، زمانی که آدمی در حریم خودش می‌ماند و به حریم دیگران تجاوز نمی‌کند، مثل این است که دور خودش دیوار و حفاظی که برای محافظت  بنا کرده را سالم نگه داشته است و اگر که بخواهد تجسس کند، غیبت کند، گمان بد ببرد، اول باید در محفظه و دیوار خودش حفره ایجاد کند تا بعد بتواند از آن خارج شود و به حریم دیگران وارد شود و اول از همه امنیت و حریم خودش را به خطر می‌اندازد.
من مسافر هم تا وقتی که حرمت ها را محترم شمارم انگار حفاظ اطرافم را سالم نگاه داشتم و می‌توانم از شر نیروهای مخرب در امان باشم و بر هدف خودم متمرکز بشوم، اگر سفر اولی باشم به رهایی برسم و یا هر هدف دیگری در کنگره60 داشته باشم با حفظ حرمت ها و قوانین به آن میرسم ولی وقتی هتک حرمت کنم و قوانین کنگره60 را زیر پای بگزارم، اول حواس خودم را از مسیر و هدفم پرت کردم و خودم قبل از همه دچار مشکل یا آسیب می‌شوم.


تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر سینا
تهیه: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .