English Version
English

هر مکانی دارای حد و مرز است

هر مکانی دارای حد و مرز است

پنجمین جلسه از دوره چهاردهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی گنجعلی‌خان کرمان به نگهبانی همسفر فاطمه، دبیری همسفر مریم و استادی همسفر سودابه با دستور جلسه‌ «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز دوشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
من به عنوان یک همسفر خدا را شاکرم که مسیر کنگره برای من و مسافرم باز شد تا آموزش بگیریم و از ضد‌ارزش‌ها دوری کنیم، خوشحالم این جایگاه نصیب من شد تا خدمت کنم. از آقای مهندس و خانواده محترم‌شان تشکر می‌کنم، هم‌چنین از راهنمای سفر اولم خانم مهری و از راهنمای فعلی‌ام خانم نجمه تشکر می‌کنم که با صبوری مرا همراهی می‌کنند، یک تشکر ویژه از مرزبانان و ایجنت محترم خانم سلیمه می‌کنم. دستور جلسه در مورد «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» می‌باشد. در وادی یازدهم در این مورد صحبت شده که همه چیز از نافرمانی و نقطه سیاه به‌وجود می‌آید و به سمت روشنایی حرکت می‌کند. هر مکانی دارای حد و مرزی است و حرمت دارد و کنگره هم همین‌طور است، من با رعایت کردن حرمت به حال خوش می‌رسم. کنگره مکان امن و مقدسی است یعنی کارش نجات انسان‌ها و پرهیز از ضد‌ارزش‌هاست. در حرمت آمده پولی را قرض ندهید برای این‌که اگر شخص نتوانست قرض را پس دهد باعث می‌شود دیگر به کنگره نیاید و سفر آن شخص خراب شود. در بندی از کنگره آمده نباید هیچ شماره‌ای بدون اجازه راهنما ردوبدل شود چون باعث می‌شود انرژی که از جلسات می‌گیریم صرف تلفن زدن‌ها شود.

در کنگره من نباید هیچ رابطه مالی و خانوادگی داشته باشم، چون ناخالصی درون من به خالصی تبدیل نشده و من به آن مرحله از دانایی و آگاهی نرسیدم. مهم‌ترین نکته در حرمت‌ها این است که دروغ نگوییم شاید شخصی در بدو ورود به کنگره نتواند صادق باشد و حرمت کنگره باعث می‌شود شخص به آگاهی و دانایی برسد و نقطه شروع آن باشد. استاد امین در یکی از سی‌دی‌ها در مورد زندگی صحبت کردند که زندگی کردن قوانین مخصوص خود را دارد، اگر ما این قوانین را رعایت کنیم می‌توانیم از زندگی لذت ببریم و به آرامش برسیم و اگر رعایت نکنیم خواسته یا ناخواسته از زندگی کنار می‌رویم. در کنگره وقتی حرمت خوانده می‌شود اگر رعایت نکنیم از کنگره دور می‌شویم. باید بین اعضای کنگره پرده‌ای از جنس حرمت باشد تا از مسیر اصلی دور نشوند. حرمت در کنگره ۶۰ محدودیت‌ نیست بلکه سبب می‌شود همه اعضا است بتوانند با خیلی آسوده و بدون هیچ‌گونه دل‌نگرانی وارد کنگره شوند، آموزش و خدمت بگیرند. در آخر ایمان به کنگره و راهش این است که اگر قانون و حرمتی را نمی‌دانیم چشم بسته آن را قبول کنیم زیرا تمام این قوانین و حرمت‌ها بدون نقص است. از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

در ادامه ورود به سفر دوم همسفر مرضیه توسط راهنما همسفر ساناز در نمایندگی گنجعلی‌خان؛

تکمیل «سی سی‌دی» همسفر اشرف توسط راهنما همسفر نرگس در نمایندگی گنجعلی‌خان؛

تکمیل «سی سی‌دی» همسفر زهرا توسط راهنما همسفر شکوفه در نمایندگی گنجعلی‌خان؛

عکس: همسفر حکیمه (مرزبان خبری)
تایپ: همسفر الهه، راهنما همسفر نجمه(لژیون سوم)
ارسال: راهنما همسفر نجمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی گنجعلی‌خان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .