English Version
English

حفظ حریم خصوصی افراد و احترام به آنها از اصول کنگره می باشد

حفظ حریم خصوصی افراد و احترام به آنها از اصول کنگره می باشد

ششمین جلسه از دوره هشتاد و ششم از کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران آقا نمایندگی شادآباد به استادی راهنمای محترم مسافر هاشم و نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه «حرمت کنگره60،چرا رابطه کاری ومالی وخانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز دوشنبه مورخه 4تیرماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ شروع به کارکرد.
خلاصه سخنان استاد:


سلام دوستان هاشم هستم مسافر
سال ۹۰ وارد شعبه شادآباد شدم و در آنجا با آقای هاشم‌پور راهنمای تازه واردین آشنا شدم و مشاوره شدم. بعد از دو سه ماه سفر به تعطیلات عید خوردیم و به آقای هاشم‌پور گفتم که می‌توانی به من ۱۰۰ تومان قرض بدهی و با نیت اینکه به او برنگردانم این درخواست را کردم. ایشان بلافاصله گفتند که بگذارید من با راهنمایم صحبت کنم و به شما خبر دهم، تا این حرف را زدند گفتم نمی‌خواهم و اشتباه کردم که گفتم و تا الان که ۱۲_۱۳ سال می‌گذرد هیچ‌وقت همچنین درخواستی از هیچ‌کس نکردم و به نظرم یکی از بهترین دستور جلسات همین دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ است. دو بار در کارگاه آموزشی خوانده می‌شود، چرا؟ دلیل آن اهمیت موضوع می‌باشد. راهنمای من هم حتی رنگ خانه من را ندیده است. خیلی رابطه‌های کاری و مالی داشت برایم اتفاق می‌افتاد ولی حرمت کنگره ۶۰ مانع آن شد.
وقتی دو سفر اولی باهم ‌می‌روند و می‌آیند حتماً یکی یا هر دوی آنها از کنگره سوت می‌شوند. من برای این به کنگره آمدم که درمان شوم و لزومی ندارد که با افراد کنگره رابطه خانوادگی داشته باشم، دنبال کار باشم و یا دیونم را با قرض گرفتن از اعضا پرکنم. در ان جی اوهای دیگر اولین کاری که می‌کنند شماره تلفن رهجو را می‌گیرند و رهجو ساعت ۱۱ شب به راهنمای خود زنگ می‌زند و مشاوره می‌گیرد ولی در کنگره این‌گونه نیست. راهنما فقط در ساعات کنگره ۶۰ در اختیار رهجو می‌باشد. من فقط یک‌بار ساعت ۶ زنگ زدم به آقای مجدیان و ایشان هم برجکم را زد و تا الآن آویزه گوشم شده است. آقای مهندس هم فرمودند که روابط در خانواده ما این‌گونه است که همه‌چیز در جای خودش است و در ساعات کنگره فقط کنگره و در خانه فقط صحبت مسائل خانه می‌باشد. یکی از مواردی که باید عرض کنم خدمت شما این است که از شوخی‌های بی‌جا بپرهیزیم. من همیشه حریم خودم را رعایت کردم و مطمئن هستم که رعایت حرمت‌ها خیلی به ما کمک خواهد کرد.
ازاینکه به صحبت های من گوش کردید ازهمه شماتشکر می کنم


تایپ و ویراستاری : واحد وبلاگ
لژیون خدمت گزار:لژیون خدمتگزاران
مرزبان کشیک:مسافر مجید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .