English Version
English

علت اصلی ورود به کنگره60 آموزش گرفتن است

علت اصلی ورود به کنگره60 آموزش گرفتن است

جلسه دهم از دوره سيزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره‌۶۰ ویژه همسفران به استادی همسفر محبوبه و نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه «حرمت کنگره 60, چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره60 ممنوع است؟» در روز دوشنبه مورخ 4 تیر ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱٧:٠٠ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

انجام راه درست و کامل انسان را به انوار الهی نزدیک می‌کند و انوار الهی چشم دل را می‌گشاید و با یک دید وسیع، جهان‌ها، چهره واقعی خود را در تصویر ذهن به طور کامل حک می‌نماید؛ آن‌گاه دیگر نمی‌توان غیر از صراط مستقیم راه دیگری را پیمود.

سلام دوستان محبوبه هستم یک همسفر.

از خداوند سپاس‌گزارم که من را در مسیر سرشار از عشق و با محبّت کنگره۶۰ قرار داد تا خود را پیدا نمایم؛ هم‌چنین از راهنمایم همسفر ناهید تشکر می‌کنم که به من درس چگونه زندگی کردن را آموختند. امیدوارم جلسه خوب و پر از انرژی و مملو از آموزش را در کنار هم داشته باشیم.
در رابطه با دستور جلسه مهم این هفته که عبارتند از: (حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی و کاری و خانوادگی در کنگره60 ممنوع است؟) باید بگویم همان‌طور که می‌دانید هر مکانی دارای حد و مرز، حرمت و قوانینی است. کنگره۶۰ هم قوانینی دارد که منِ رهجو با رعایت این قوانین می‌توانم به حال خوش، درمان و رهایی برسم.
به یاد می‌آورم در اوایل سفر اوّلم راهنمای عزیزم از من خواست که حرمت کنگره۶۰ را بنویسم و اِرائه دهم. همان‌جا متوجه شدم که حرمت‌ها در کنگره۶۰ از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار هستند و تا الان سعی کردم که آن‌ها را رعایت نمایم.
کنگره۶۰ مکان مقدس و امنی می‌باشد؛ مقدس به این دلیل که هدفِ ارزشمندی دارد و آن هم رهایی مصرف‌کنندگان از بند اعتیاد با روش و درمان درست است.
امنیت به دلیل این‌که همیشه با راهنمایی و آموزش‌ها، راه درست و امن را به من آموخته است. حال این سوال مطرح می‌شود که، آیا کنگره۶۰ برای تمامی افراد امن است؟! خیر.
کنگره۶۰ برای کسی امن است که به حرمت و قوانین احترام بگذارد در غیر این صورت برای شخص امنیتی نخواهد داشت.
علّت ورود من به کنگره۶۰، آموزش گرفتن است؛ گاهی اوقات دوستی و محبت بیش از اندازه من را از هدف دور می‌کند و باعث این تفکر می‌شود که کنگره جای تفریح و برقراری روابط مالی و کاری و فامیلی است. این موضوع برای مسافر من اتفاق افتاد. ایشان با این‌که برای آمدن به کنگره۶۰ انگیزه بسیار قوی داشتند و سفر خود را خوب به پایان رساندند، اما به دلیل همین دوستی و محبت بیش از اندازه، با افراد باعث شد که دچار حس‌های منفی شود و از مسیر کنگره۶۰ و هدف آن دور شود. هرچند که حضور من در کنگره‌۶۰ و قرار گرفتن در این جایگاه را، مدیون حمایت‌های مسافرم می‌باشم و امیدوارم دوباره به مسیر کنگره۶۰ بازگردد.
بندبندِ حرمت کنگره۶۰ شامل مواردی است که رعایت نکردن آن‌ها باعث سلب امنیت و آرامش ما می‌شود.
رابطه فامیلی و کاری، مالی در کنگره۶۰ ممنوع می‌باشد؛ این قسمت تاکید بیشتری برای سفر اولی‌ها دارد.
همه افرادی که به کنگره۶۰ می‌آیند، تخریب زیاد و متفاوتی دارند و دارای تفکرات مختلفی هستند زمانی که این افراد بخواهند در بیرون از کنگره۶۰ ارتباط برقرار کنند حتی در حد ارتباط تلفنی، به یکدیگر آسیب می‌رسانند و موجب تخریب مسافران و حتی همسفران می‌شوند و آن‌ها را از ادامه مسیر باز می‌دارند.
در پایان باید بگویم که ما در جایگاهی گِرد هم جمع شده‌ایم که ما را به رستگاری، نجات و کمال انسانی می‌رساند، پس قدردان آن باشیم و به قوانین آن احترام بگذاریم.

برگزاری جلسات هماهنگی راهنمایان

اعلام نفرات برتر آزمون شماره 6

نفر اول: همسفر اعظم (لژیون هفتم)

نفر دوم: همسفر عاطفه (لژیون چهارم) و همسفر گلی (لژیون یازدهم)

نفر سوم: همسفر محبوبه (لژیون دهم) و همسفر صغری (لژیون یازدهم)

معرفی ورود به سفر دوم با نوشتن 30 سی‌دی

اهدای لوح تقدیر لژیون سردار

ضبط، تایپ‌ و ویراستاری متن: همسفر عصمت رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون ششم)
تصویربردار: مرزبان خبری همسفر آمنه
ارسال خبر: همسفر آتنا رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون دهم)

همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .