English Version
English

حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است ؟

حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است ؟

هشتمین جلسه از دوره نهم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی باغستان کرج با استادی راهنمای محترم علیزضا نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ روز دوشنبه 4 تیرماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر، خیلی خوشحالم که یکبار دیگر در جمع شما عزیزان حضور دارم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم، دستور جلسه این هفته حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره60 ممنوع است؟ حرمت یعنی احترام نگه داشتن، هنگامی که ما وارد هر مکان یا جمعی می شویم حرمت آ ن جارا باید حفظ کنیم، جمع خانواده حرمت های خاص خودش را دارد، محیط کار، جمع دوستان و... هرکدام از این ها حرمت های خودشان را دارند.
هنگامی که بنده به حرمت ها توجه کنم و احترام بگزارم در اصل به خود احترام گذاشته ام، در کنگره60 حرمت ها به قدری مهم می باشد که در طول جلسات، نوشتار حرمت کنگره60 دو بار قرائت می شود،یک بار هنگام شروع جلسه و بار دوم در پایان جلسه،بنده مانند هر انسان دیگری از دوران کودکی با اکثر این حرمت ها سرو کار داشتم و به من گوش زد می شد اما توجهی به این قوانین نداشتم،
مثل دروغ گفتن، علیه کسی سرزنش کردن ، الفاظ نا شایست به کار بردن، واقعا این قوانین در اکثر مواقع در طول زندگی ما کاربرد دارند و فقط مختص به کنگره60 نمی باشد، در نوشتار ها داریم که کنگره60 مکان مقدس و امنی می باشد و همینطور است، هنگامی که ما وارد کنگره60 می شویم امنیت کامل داریم وخدمتگزاران با محبت و عشق به ما کمک میکنند.
حضور به موقع در کنگره60، تحویل دادن به موقع سی دی ها، پوشش مناسب و رفتار مناسب یعنی احترام گذاشتن به حرمت های کنگره60 ،بنده خدارا شاکرهستم برای وجود کنگره60 زیرا بعد از ورودم به این مکان مقدس وگرفتن آموزش ها، چه در کنگره60 و چه در  بیرون از این جا تا جای ممکن به حرمت ها سعی می کنم احترام بگذارم، احترام گذاشتن به قوانین و حرمت ها، مانند دروغ نگفتن و سرزنش نکردن و.... به نفع خودمان می باشد.
بنده قبل از ورود به کنگره60 بیشترین سرزنش را برای خودم داشتم، اما در این جا یاد گرفتم که انسان نه تنها دیگران بلکه خود راهم نباید سرزنش کند، هر جایی که قوانینش حفظ بشود و به قوانینش احترام گذاشته بشود آن جا آباد خواهد شد، کنگره60 می گوید که هرگونه وجهی تهد عنوان قرض یا وام به یکدیگر دادن ممنوع می باشد، و تجربه ثابت کرده است انجام این عمل چیزی به جز خرابی به همراه نخواهد داشت.
حرمت های کنگره60 به دست جناب مهندس طرح شده اند و هیچ گونه نقصی در این حرمت ها به چشم نمی آید، به همین دلیل ما با کم ترین مشکلات مواجه هستیم، در نوشتار حرمت ها، کلمه باید به کار گرفته شده است و این یعنی این که برای هر عضو در کنگره60 اجرای این قوانین واجب می باشد چه تازه واردین و چه خدمتگزاران، همه این ها به بقاء کنگره60 و بهبودی حال خودمان کمک می کند.
از دیگر قوانین مهم کنگره60 این می باشد که در بیرون از کنگره60 ارتباط برقرار کردن اعضا ممنوع می باشد ویا تلفن زدن به یکدیگر،  یا مسافرت رفتن رهجو با راهنما و...، پشت همه این قوانین یک اتاق فکر وجود دارد و تجربه ثابت کرده است که نقص این قوانین اولین صدمه را برای خود شخص به همراه خواهد داشت، خدا را شکر می کنم که در این جا حضور دارم و با آموزش های کنگره60 منش و رفتارم رو به تغیر می باشد.
یکی از دلایل خیلی مهم دریافت آموزش های کنگره60 تکرار این آموزش ها می باشد و این به ما کمک می کند که زندگی بهتری داشته باشیم، از اینکه به صحبت های بنده توجه کردید سپاسگزارم.

تایپ: مسافر پیمان لژیون یکم
تنظیم و ارائه: مرزبان خبری مسافر رضا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .