English Version
English

احترام به حرمت و قوانین کنگره یعنی آموزش درست

احترام به حرمت و قوانین کنگره یعنی آموزش درست

هفتمین جلسه از دور دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران با استادی مسافر احمد، نگهبانی مسافر داوود و دبیری  مسافر محمدرضا با دستور جلسه " حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟ "   دوشنبه 4 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷  آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم، دستور جلسه حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ همان‌طور که در نوشتار حرمت می خوانیم، جناب آقای مهندس تأکید کرده‌اند رعایت حرمت و احترام در کنگره الزامی است و در این متن از باید استفاده‌شده که از اهمیت زیاد این نوشتار است. از ضد ارزش‌هایی که در حرمت گفته‌شده است باید دوری کرد؛ چون من مصرف‌کننده تنها چیزی که رعایت نمی‌کردم حرمت و احترام بود.با ورود به کنگره و آموزش‌های راهنمای عزیزم مسافر جلال یاد گرفتم که از این ضد ارزش‌ها دوری‌کنم.

الفاظ ناشایست، دروغ، سرزنش و غیبت درگذشته من نقش زیادی داشت؛ ولی در حال حاضر این‌چنین نیست و تغییرات زیادی را در خود مشاهده می‌کنم و مهم‌ترین دلیل این قضیه این است که جناب مهندس با تفکر، بینش راستین، نظم و نظام به این امر نگاه کرده‌اند، در کل نوشتار حرمت که در کنگره 60 خوانده می‌شود برای این است که سفرمان به کیفیت مدنظر کنگره برسد، با توجه به اینکه راهنمای بزرگوارم در همه صحبت‌هایش قوانین حرمت و تذکرهایش را دائماً بیان می‌کند، به همین دلیل تفاوت بسیاری درگذشته و حال من به وجود آمده است و باعث ادب و تربیت، فهم و درک در من شده است و بیانگر نظم و احترامی در وجود من گردیده است. تمامی نظمی که در کنگره وجود دارد بیانگر رعایت کردن حرمت کنگره می‌باشد. ممنونم که به صحبت هایم گوش کردید

 

تایپ: مسافر فرهاد (لژیون ششم)

ویرایش: مسافر امیر (خدمتگزار سایت)

عکس: مرزبان خبری مسافر علیرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .