English Version
English

آسیب جدی بوسیله رابطه مالی و کاری در کنگره 60

آسیب جدی بوسیله رابطه مالی و کاری در کنگره 60

جلسه دوازدهم از دوره‌ بیست و هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی راهنمای محترم مسافر محسن نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه‌ی «حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» روز دوشنبه 4 تیر‌۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
ساختار کنگره 60 به شکلی است که هر مصرف‌کننده‌ای، که درگیر اعتیاد است و وارد این مکان می شود باید دو کار را انجام بدهد، یکی خودش را بشناسد و دیگری مواد مخدر.
درمان اعتیاد زمانی صورت می‌گیرد که من اعتیاد و تخریب آن درجسم و جایگاه خودم را بشناسم.
اگر بتوانم آن را تشخیص بدهم قطعاً حالم خوب می‌شود و می‌توانم در زندگی‌ام موفق باشم. کنگره 60 ساختاری است که برای بقای خودش به دو چیز نیاز دارد، یکی رشد و توسعه و دیگری حفظ و بقا.
کنگره 60 تمام کسانی که به‌عنوان مسافر وارد آن می‌شوند را به یک‌چشم نگاه می‌کند تا مسافر به درمان کامل برسد ولی این وسط یک‌راه دیگری وجود دارد و آن نیروهای بازدارنده که همان نیروهای شیطانی یا نیروهای تخریبی هستند.



این نیروها تمام تلاش خود را می‌کنند که یک مسافر را به‌سوی مواد مخدر بازگردانند، کارشان تخریب است و شمارا از مسیر اصلی بازمی‌دارند.
این نیروها برایشان فرقی نمی‌کند که شما سفر اولی، سفر دومی یا کمک راهنما و... هستی به‌واسطه اشتباهی از کنگره دور می‌شوید، این نیروها کار خود را انجام می‌دهند.
خداوند می‌فرماید: عدالت جاری است و یکی از عدالت‌های خداوند این است که اگر انسان‌ها از مسیر غلط و اشتباه بروند همه آن‌ها مثل هم ضرر می‌کنند یعنی اگر در کنگره 60 پیراهن سفید بر تن نکنم، چه ایجنت باشم و چه مرزبان و یا یک سفر اولی، هیچ فرقی نمی‌کند این حس خراب می‌شود.
تمام زور کنگره و افرادی که در کنگره خدمت می‌کنند برای این است که کنگره بقا داشته باشد.
 



یکی از چیزهایی که در کنگره آسیب بسیار میزند رابطه مالی و کاری است، ما اصلاً همدیگر را در ظاهر می‌شناسیم. در خارج کنگره هیچ رابطه‌ای نداریم.
وقتی در کنگره درست سفر کنیم، یک پیوند قشنگی بین ما برقرار می‌شود اما اگر از حرمت‌ها خارج شویم آسیب خواهیم دید.
خیلی‌ها در کنگره باهم خوب بودند ولی چون وارد رابطه کاری و مالی شدند از کنگره طرد شدند و کنگره هم باکسی شوخی ندارد.

عکاس: مسافر محسن
تایپ و ویرایش: مسافر نصرالله
تنظیم و ارسال: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .