English Version
English

رعایت حرمت کنگره 60، به نفع اعضای کنگره است.

رعایت حرمت کنگره 60، به نفع اعضای کنگره است.

جلسه سوم از دوره اول سری کارگاه های آموزشی عمومی لژیون بندرعباس با استادی مسافر ابوالفضل، نگهبانی مسافر سبحان و دبیری مسافر بختیار با دستور جلسه" حرمت کنگره 60، چرا رابطه ی کاری، مالی و فامیلی در کنگره ی 60ممنوع میباشد؟" روز یکشنبه مورخ 03/04/1403 راس ساعت17 آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
امروز خیلی خوشحال هستم که در جمع گرم شما هستم. من هر بار در زندگی کم می آورم یا هر بار یک مقداری حال دلم بد میشود، بعد از خانواده ام تنها جایی که من را آرام میکند کنگره است. وقتی آقا علیرضا و آقا امید و بقیه دوستان را می بینم مشکلاتی که دارم را کنار میگذارم و واقعا خوشحال میشوم.
مرسی از اینکه به من این فرصت را دادید که بتوانم خدمت کنم.
نوشتار حرمت کنگره ی 60 از اهمیت بالایی برخوردار است و در هر جلسه دوبار خوانده می شود. من اولین روزهایی که کنگره آمده بودم را هیچوقت فراموش نمیکنم جناب مهندس میگفتند روابط مالی نباید داشته باشیم هر کسی پول می خواهد نباید به او قرض بدهی و بعدها فهمیدم این چقدر به نفع تک تک اعضای کنگره است و تمام سخنان آقای مهندس همه از روی تجربه و علم است. به ما یاد میدهد بدگویی نکنیم، دروغ نگوییم، اینها جزئی از حرمت های کنگره است و ما باید به اینها عمل کنیم، این کار ها را نباید انجام بدهیم.

وقتی به حرمت عمل کنیم موفق میشویم، وقتی حرمت را رعایت کنیم راه برایمان باز میشود، درد اعتیاد کنار گذاشته میشود و ما میتوانیم راحت آموزش بگیریم و به یک زندگی عادی برگردیم.
من ابوالفضل دو سال پیش یک آدم خیلی عصبی بودم ولی امروز که خدمت شما هستم خدا را شکر خیلی آرام هستم. هربار کم می آورم میدانم تنها جایی که به من روحیه میدهد کنگره ی 60 هست.
خیلی خوشحالم وقتی نگاه میکنم بعد از این مدتی که نبودم چقدر شعبه عوض شده واقعا خوشحال میشوم. بچه های سفر اولی دارند خدمت میکنند، من همیشه آرزویم بود بچه ها بیاند و خدمت کنند. همیشه آقا علیرضا میگفت: باید صبور باشی. من این صبوری را آن موقع نداشتم. حال میبینم هر کدام از بچه ها مسئولیت یک کاری را گرفتند واقعا خوشحال هست. این همان حرمت است، همان صبری بود که راهنماها به من میگفتند تو باید صبور باشی تا اینها خودشان راه بیفتند و الآن که دارم میبینم باعث خوشحالی من است.

امیدوارم کنگره60 و این شعبه هر روز بزرگتر بشود چون هر کدام از ما صاحب یک خانواده هستیم، در جامعه ای داریم زندگی می کنیم که اگر بتوانیم آرامش را به خانواده هایمان انتقال بدهیم، و خانواده هایمان به بیرون انتقال بدهند، خودمان در بحث کارمان این آرامش را به یکدیگر بروز بدهیم و پخش کنیم جامعه مان آرام میشود و تنش ها خیلی کم میشود.
حرمت تنها رو نمیگوم تک به تک حرف هایی که جناب مهندس فرمودند از تجربه ی بالایی است که ایشان دارند و این ها را به ما یاد داده اند و من ابوالفضل در سفر دوم هم سعی میکنم حرمت کنگره ی 60 و تک به تک درس هایی که جناب مهندس به ما داده را اجرا کنم.
من بیشتر از این صحبت نمیکنم. سعی میکنم از نظرات دوستان استفاده کنم که بتوانم یک چیز بهتر و جدیدتر یاد بگیرم. مرسی از اینکه به حرفهای من گوش دادید.

تایپ: همسفر زهرا
ویراستاری و ارسال: همسفر زهره
عکس: راهنما مسافر علیرضا
لژیون بندرعباس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .