English Version
English

باید یاد بگیرم که از چراغ قرمز عبور نکنیم

باید یاد بگیرم که از چراغ قرمز عبور نکنیم

سیزدهمین جلسه از دوره دوم لژیون سردار ویژه مسافران نمایندگی اسلامشهر، به استادی مرزبان محترم مسافر سیروس، نگهبانی مسافر حبیب و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه"حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره  ۶۰ ممنوع است ؟ " روز دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سیروس هستم یک مسافر خداوند را شاکر هستم که امروز قسمت شد تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم، دستور جلسه این هفته لژیون سردار، حرمت کنگره ۶۰ و چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع می‌باشد؟ در کنگره ۶۰ آقای مهندس می‌خواهد به ما یاد بدهد که چگونه زندگی کنیم، زیرا بنده به واسطه مصرف مواد مخدر جهت راه را سال‌ها گم کرده بودم و بسیاری از همین روابط مالی و خانوادگی در بیرون از کنگره باعث این امر شده بود، پس آسیب این روابط حتماً معطوف به کنگره نیست بلکه گاهاً ممکن است رعایت نکردن بعضی از حرمت‌ها در بیرون از کنگره نیز باعث آسیب ما بشود اتفاقی که برای خود من نیز افتاده بود، اگر علم نسبت به انجام کارهای خود نداشته باشیم بسیار آسیب خواهیم دید. 

بسیار در کنگره مشاهده نموده‌ایم افرادی را که به خاطر رعایت نکردن حرمت‌ها از مسیر اصلی خودشان باز مانده‌اند و نتوانستند به سفر خود ادامه بدهند، زیرا تمام این‌ها در کنگره تجربه شده است و اگر دستور جلسه‌ای را می‌گذارند برای این است که می‌دانند سرانجام کار بعضی اتفاقات چیست، و می‌خواهند از من محافظت نمایند. من به عنوان یک مصرف کننده آمده‌ام اینجا تا اعتیاد خود را درمان کنم و در ادامه کار بتوانم نواقص شخصیتی خود را برطرف سازم، اگر حرمت‌ها را رعایت نمودم در مسیر خود موفق خواهم بود و اگر این مسائل را رعایت نکنم قطعاً هم به خود و هم به دیگران آسیب زیادی وارد می‌کنم. 

باید یاد بگیرم که از چراغ قرمزها عبور نکنیم، زیرا نظم در زندگی ما از اهمیت بالایی برخوردار است و کنگره این را به ما می‌آموزد و اگر این را در کنگره آموختیم در بیرون از اینجا هم می‌توانیم به خوبی زندگی نماییم. همگی به خوبی می‌دانیم کنگره به ما و زندگی ما چه خدمت بزرگی کرده است و کمک مالی ما چیز ناچیزی است در قبال اتفاقی که در کنگره برای ما رقم خورده است، دانستن این موارد از اهمیت زیادی برخوردار است که اگر قدمی برمی‌داریم وظیفه ماست، در نظر بگیرید زمان مصرف مواد مخدر چقدر حاضر بودیم هزینه کنیم که به درمان برسیم. امروز در کنگره این اتفاق برای ما افتاده است و ما باید قدردان و سپاسگزار این اتفاق باشیم و حتماً در بخش مالی خدمت نماییم. در پایان از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما دوستان متشکرم. 

ویرایش، عکس و ارسال: مسافر میثم 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .