English Version
English

کمک بدون فکر و از روی دلسوزی باعث تخریب می گردد

کمک بدون فکر و از روی دلسوزی باعث تخریب می گردد

پنجمین جلسه از دوره هشتاد و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰،  به نمایندگی شعبه آکادمی با استادی راهنما مسافر علی، نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر مجید با دستور جلسه " حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری ، مالی و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع است؟ " دوشنبه 4  تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر.  از آقای مهندس تشکر می‌کنم که این بستر را برای آموزش دیدن ما فراهم کردند و از راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا در این جایگاه خدمت کنم.

زمانی که جناب مهندس در سال 78 کنگره 60 را بنیان نهادند، یک سری قوانین و حرمت‌ها را قرار دادند تا این حرکت و جمعیت احیای انسانی بتواند راهش را به درستی ادامه دهد. یکی از حرمت‌هایی که باید رعایت کنیم، کمک مالی نکردن به دیگران در کنگره است؛ زیرا این کار فقط از روی دلسوزی است و عمل سالم و از روی تفکر نیست.

این کار برای هر دو نفری که آن را رعایت نکنند موجب خسارت می‌شود. این قوانین و حرمت‌ها طی سالیان و تجربه زیادی وضع شده است و تمامی موارد آن باید دقیقا رعایت شود. اگر من طبق این قوانین حرکت کنم درنهایت به رهایی و درمان خواهم رسید.

رعایت کردن این قوانین و حرمت‌ها در نگاه اول ممکن است ساده به نظر برسد؛ ولی رعایت دقیق و درست آن نیاز به زمان دارد و با رعایت کامل این قوانین است که می‌توانیم به رهایی و درمان برسیم.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید متشکرم.

پیاده‌سازی: مسافر حامد، لژیون 19

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .