English Version
English

منبع ایجاد حرمت کنگره‌۶۰ کتاب کلام الله است

منبع ایجاد حرمت کنگره‌۶۰ کتاب کلام الله است

چهاردهمین جلسه از دوره ششم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره۶۰ ویژه همسفران نمایندگی رضا مشهد با استادی راهنما همسفر فاطمه، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر زهرا با دستورجلسه《حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟》در روز دوشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر

حرمت کنگره۶۰ به‌ خاطر پیشگیری، مهار و درمان است، همیشه پیشگیری بهتر از درمان می‌باشد، کسی که وارد کنگره می‌شود طبق وادی چهارم مسائل زندگی خود را باید بپذیرد و حرمت هم نمونه‌ای از این مسائل است. برای آموزش، کلیه اعضا باید تابع اصول و قوانین کنگره‌۶۰ که همان حرمت است باشند.

به گفته آقای مهندس حرمت طی سالیان و تجربه‌های زیادی در کنگره به وجود آمده و بند بند به آن اضافه شده است. منبع ایجاد حرمت کنگره‌۶۰ کتاب کلام الله و بر اساس خرد جهانی است و همه ادیان آن را قبول دارند.

اولین بند حرمت دروغ نگفتن می‌باشد، انسان‌ها برای رسیدن به منافع خود دروغ می‌گویند، ما با آموزش‌هایی که در کنگره می‌آموزیم سعی می‌کنیم از این مسئله عبور کنیم تا جهشی در زندگی خود ایجاد نماییم.

مسئله بعدی علیه شخصی سرزنش نکردن است که هیچ شخصی خالص و کامل نیست. ما برای قضاوت دیگران ابتدا باید مطمئن شویم که خود بی‌نقص هستیم. آقای مهندس می‌فرمایند؛ سرزنش کردن مساوی با غیبت کردن است. استاد امین در سی‌‌دی غیبت فرمودند: غیبت کردن انرژی منفی دارد که با انجام آن بار این انرژی را بر دوش دیگران قرار می‌دهیم و در صور پنهان ما مشکل ایجاد می‌کند.

بند دیگری در حرمت وجود دارد، در مورد قطع نمودن سخنان دیگران می‌باشد که این عمل بی‌احترامی به شخص مقابل است.

در رابطه با بحث سیاسی نیز باید اشاره کرد، کنگره مکانی است که با هر مذهب و ملیتی می‌توان وارد آن شد و به همین دلیل موسسه یا مجمع و... نام‌گذاری نشده است.

برگزاری لژیون سردار تیر ماه ۱۴۰۳

معرفی نفرات برتر آزمون خرداد ماه ۱۴۰۳

تقدیر از اعضای لژیون سردار گلریزان ۱۴۰۲

برگزاری انتخابات نگهبانی دوره هفتم

عکاس: مرزبان خبری همسفر زیبا 

تایپ: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول) 

ویراستاری: همسفر شهربانو رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دوم) 

ارسال مطلب: همسفر آرامش رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم) 

رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول) 

همسفران نمایندگی رضا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .